Türkiye Petrolleri, geçen sene istasyon ağına 105 yeni bayi ve 110 yeni otogaz noktası kattı. EPDK verilerine göre Türkiye Petrolleri, satışlarını akaryakıtta yüzde 9, otogazda da yüzde 10 arttırdı. Bu yılın ilk çeyreğinde 25 yeni bayi ile anlaşan Türkiye Petrolleri,  yatırımlar ve satış konularında vites büyüttü.
Belirledikleri uzun soluklu strateji planı doğrultusunda tüm kanallarda ve tüm müşteri gruplarında derinleşmeyi hedeflediklerini ifade eden Türkiye Petrolleri Genel Müdürü Fidan Bayındır Yıldız, Gelişen kanalları ve yatırım yapılacak illeri belirlediklerini söyledi.  İlk hedeflerinin mevcut istasyonlarını korumak, sonrasında da yenilerini ilave ederek bayi ağlarını daha da güçlü hale getirmek olduğunu belirten Yıldız, zorlu geçen pandemi sürecinde mevcut bayilerinin yanında yer alıp finansal zorluklardan etkilenmelerine izin vermediklerini kaydetti

HEDEF BAŞARILARINI KATLAMAK

2020’de pazar paylarını artırıp beyaz ürün satışlarında en hızlı büyüyen dağıtım şirketi olduklarını söyleyen Yıldız, satışlarının yüzde 70’inin bayi kanalıyla yapılan satışlardan ileri geldiğini belirtti. Türkiye sathına yayılmış bayi ağımızda ürün ve hizmet çeşitliliğini arttırdıklarını ifade eden Yıldız, bu yıl ise geçen yıl elde ettikleri başarılarını katlamayı hedefleyerek adeta vites büyüttüklerini vurguladı. diyerek sözlerine devam etti.
Tüketicilerin akaryakıt istasyonlarında güven, kalite, güler yüz ve iyi hizmet aramasından yola çıkarak market alanları için Bizim Toptan Market ile iş birliği yaptıklarını belirten Yıldız, istasyonlarında araçlara lastik ve madeni yağ değişimi, check – up yapılması ve hatta araba kiralama gibi hizmetler sunduklarını söyledi.