ANKARA (AA) - Petrol Ofisi, Türkiye madeni yağlar ve kimyasallar pazarının yaklaşık yüzde 29'una ulaşan pazar payıyla liderliğini 10'uncu senesine taşıdı.

Konuyla ilgili olarak firma tarafından yapılan açıklamaya göre, Petrol Ofisi, otomotivden sanayiye, denizcilikten, havacılığa, tarımdan inşaata kadar tüm sektörlerin hizmetine sunduğu ürünleri ve sektörel çalışmalarıyla, değer yaratmayı sürdürüyor.

Açıklamada görüşlerine başvurulan Petrol Ofisi Üst Yöneticisi Selim Şiper, şirketin madeni yağlar alanında elde ettiği başarının tesadüf olmadığını söyleyerek, "Bu başarı, liderlik sorumluluğu ile her alanda attığımız, doğru ve güçlü adımların bir sonucu. Hayata geçirdiğimiz sistemimiz, stratejimiz ve çalışmalarımızla ne kadar doğru bir yolda ilerlediğimizin bir göstergesi olarak, bizler için ayrı anlamlar taşıyor." şeklinde konuştu.

Şiper, kurum olarak atılan adımların sonuçlarını kısa sürede almaya başladıklarına dikkat çekerek, konuşmasını şöyle sürdürdü:

"Yönetimsel süreçlerden organizasyonel yapımıza, IT altyapımızdan ürünlerimize, hizmetlerimize kadar birçok alanda önemli gelişmeleri hayata geçirdik. Petrol Ofisi gibi dev bir yapıda eş zamanlı olarak birçok alanda attığımız bu önemli ve güçlü adımlar, kısa sürede sonuçlarını vermeye başladı. Madeni yağlar pazarında elde ettiğimiz bu önemli başarı da, kaydedilen bu gelişmelerin en güncel ve en güzel göstergelerinden biri." 

Petrol Ofisi Madeni Yağlar Direktörü olan Sezgin Gürsu ise, elde edilen başarının temelinde, hep daha iyiyi arayan, tutkuyla ve birbirine kenetlenmiş iş ortaklarının imzası olduğunun altını çizerek,"Başta Maxima ve Maximus ailesi olmak üzere tüm sektörlerin ihtiyacını karşılayan zengin ürün portföyümüz, yaptığımız sürekli geliştirmeler ve müşterilerimizin işlerini kolaylaştırıp verimliliklerini artıran hizmetlerimiz başarımızın en önemli unsurları oldu. Şirkete yakışır şekilde bu liderliği gelecek yıllara da taşımak öncelikli hedefimiz." dedi.

Türkiye'nin her bölgesindeki distribütörleri, yaklaşık 1770 istasyonunu ve 16 bin satış noktası ile ülkenin en büyük ve yaygın dağıtım ağına sahip olduklarını vurgulayan Gürsu, "Titizlikle yürüttüğümüz müşteri memnuniyeti anketlerinden çıkan her sonucu değerlendiriyoruz ve müşterilerimizi dinliyoruz. Bu sayede onların bugünkü ve gelecekteki beklentilerine yönelik ürün ve hizmetlerimizi sürekli geliştiriyoruz. Yan sanayi tarafındaki kurumsal müşterilerimizle de büyük bir koordinasyon içindeyiz, ürün geliştirme aşamasında da birlikte çalışıyoruz. Sonuç olarak bu yoğun çalışmalarımız neticesinde aldığımız sonuçlar, bize 2019'da liderlik getirdi." şeklinde konuştu.