Turkcell’e Londra’da iki ödül birden

The Loyalty Magazine Ödülleri'nde Turkcell, “Gamification" (Oyunlaştırma) dalında "Sürpriz Nokta" ile büyük ödülü, GNÇ "Çatlat"  isimli uygulamasıyla da Orta ve Doğu Avrupa Bölgesi’nde müşteri memnuniyeti alanında en başarılı proje ödülüne sahip oldu.

Turkcell’e Londra’da iki ödül birden
Endüstri Zirveleri

LONDRA (AA) - The Loyalty Magazine Ödülleri'nde Turkcell, “Gamification" (Oyunlaştırma) dalında "Sürpriz Nokta" ile büyük ödülü, GNÇ "Çatlat"  isimli uygulamasıyla da Orta ve Doğu Avrupa Bölgesi’nde müşteri memnuniyeti alanında en başarılı proje ödülüne sahip oldu.

Pazarlama konusunda dünyanın en başarılı projelerinin değerlendirmeye tabi tutulduğui “The Loyalty Magazine Ödülleri, İngiltere’nin başkenti olan Londra’da gerçekleştirilen bir  törenle sahiplerine takdim edildi. Geliştirdiği müşteri odaklı 17 farklı projeyle birden finale kalan Turkcell, oyunlaştırma kurgusuyla şu ana kadar toplamda 74 milyon hediyenin dağıtıldığı "Sürpriz Nokta"yla Oyunlaştırma kategorisinde büyük ödüle laik görüldü.

Turkcell’in gençlere özel uygulaması GNÇ içinde yer alan "Çatlat" oyunu ise  Orta ve Doğu Avrupa Bölgesi’nde müşteri memnuniyeti alanında en başarılı proje olarak belirlendi.

Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ömer Barbaros Yiş ile Kurumsal İletişim Direktörü İsmail Özbayraktar Turkcell adına  ödülleri teslim aldı.

Turkcell’in müşterileri için BiP platformunda hayata  sunduğu "Sürpriz Nokta" kanalıyla kullanıcılar, mobil cihazlarından hem oyun oynayabiliyor hem de hediyeler kazanabiliyor.

"Sürpriz Nokta", Türkiye’nin her noktasında harita üzerinde saklanmış hediyelerin Armağan Emocan’la bulunmasına yarıyor. Kampanya dahilinde belirli yerlerde konumlanan hediye paketlerini toplayanlar, aylık 5 GB’lık internetten 1 aylık Fizy Premium üyeliğine ve Turkcell’deki alışverişlerinde geçerli 50 TL’lik Paycell kullanımına kadar pek çok farklı hediyeyi kazanma şansı elde ediyor.

GNÇ uygulaması içinde bulunan"Çatlat" oyunu ile de Turkcell’li gençler her hafta ekranlarında çıkan iki yumurtayı çatlatarak sürpriz internet kampanyalarından  yararlanıyor ve böylece ek mobil internet gereksinimlerini GNÇ uygulaması ile gideriyor. Ayda 8 GB’a kadar internet kazandıran "Çatlat" oyunu bugüne değin 30 milyon kez oynandı.

Müşteri sadakati konusunda EMEA bölgesinin en önemli organizasyonu olarak görülen Loyalty Magazine Awards’da Turkcell, 11 farklı kategoride ve toplam 17 projeyle finallerde en fazla proje ile yarışan kurum oldu.

Güncelleme Tarihi: 20 Haziran 2019, 17:55
YORUM EKLE

ST Endüstri Radyo

Enerji Zirvesi

Dergiler
Partnerler