Covid-19 salgınından etkilenen sektörlerin arasında turizm sektörü önemli bir yer tutuyor. Dünyada kapanmalar ve pandemi nedeniyle gerçekleştirilen kısıtlamalar hafiflemeye başlasa bile, insanlar fiziksel temasın potansiyel risklerinden endişe duymaya devam ediyor.

Turizm sektöründe dijitalleşme birkaç yıldır bir trend olmasına rağmen, pandemi konaklama endüstrisinde, özellikle otelciler arasında temassız çözümlerin benimsenmesini hızlandırdı.
Dünyada önemli üniversitelerin yaptığı araştırmalara göre; otel misafirlerinin yüzde 73’ü otele gitmeden önce oteli araştırdığını ve iyi yorumlara sahip olmasını beklediğini ortaya koyarken, misafirlerin yüzde  %63’ü ise konakladıkları otel ile aralarında daha iyi bir iletişim olmasını istiyor. Ayrıca, misafirlerin ortalama %60’ı ödemeden check-in’e kadar tüm işlemleri bir mobil telefon üzerinden temassız olarak yapmak istiyor.

12 dil desteği ile 21 ülkeye hizmet veren WeBee Platformu, misafir memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak için otelciler ve konuklar arasında dijital bir köprü oluşturarak misafirin ihtiyaç duyduğu tüm noktalarda onlara yardımcı oluyor.
Türkiye’nin ilk mobil yazılım firması Done Telekomünikasyo’nun konaklama sektörü için geliştirdiği platform WeBee, pandemi nedeniyle oteller tarafından alınması gereken önlemlerin uygulanmasını ve geliştirilmesini kolaylaştırırken aynı zamanda müşteri memnuniyetini de garantiliyor. 

MİSAİFiR MEMNUNİYETİNİ ÜST BASAMAĞA TAŞIMAYI HEDEFLİYORUZ

WeBee Satış Müdürü Burcu Kale konu ile ilgili olarak değerlendirmede bulundu. Amacımız, otel sahiplerinin iletişimini, pazarlamasını ve otel personelinin iş akışını dijitalleştirerek hayatlarını kolaylaştırmak diyen Kale, “Mobil uygulamalarımız, misafir yolculuğunun tüm aşamalarında otel misafirlerinin anlamlı etkileşimine odaklanıyor. Bu sayede hem otelcilerin iş akışlarına hem de misafirlerinin konaklama deneyimine artı değer katıyoruz.” dedi.

Otel misafirlerinin, sadece akıllı telefonlarını kullanarak, konakladıkları tesisin tüm hizmetlerinden, dil engeline takılmadan faydalanabildiklerini söyleyen Kale, sözlerine şöyle devam etti:

“Tüm istekleri cep telefonları ile karşılandığı için mesafe kurallarına uygun şekilde konaklamaya imkan sağlıyor. Sosyal mesafe için, misafirler artık tam olarak WeBee Platform’un sunduğu hizmetleri talep ediyorlar: Online check-in ve check-out gibi daha temassız deneyimler, oda servisi yiyecek ve içecek siparişleri, anahtarsız odaya giriş, mobil ödeme ve daha fazlası. Bu dijitalleştirilmiş değişiklikler, otel sahiplerinin kaldıkları süre boyunca ve sonrasında anlamlı etkileşim kurarak misafirlerinin güvenini kazanmalarına yardımcı oluyor. Platformumuzun yardımıyla konuklar olağanüstü, kişiselleştirilmiş bir deneyim elde eder ve otelciler, büyük verileri akıllı verilere dönüştüren dijitalleştirilmiş bir iletişim, pazarlama ve günlük iş akışı kazanırlar.” ifadelerinde bulundu.