İSTANBUL (AA) - Yeni marka stratejisiyle "Toyota Professional"ı faaliyete geçiren Toyota, yaptığı bu girişimle, markanın hafif ticari araçlara özel olarak odaklanmasını sağlayacak.

Toyota tarafından yapılan açıklamaya göre, son 3 yıldır yüzde 17’lik büyüme yaşayan ve Avrupa hafif ticari araç pazarında yeniden yapılanmaya giden Toyota, yeni "Toyota Professional" markasını açıkladı.

Toyota'nın bu yeni marka ile Avrupa hafif ticari araç pazarında 2020 senesi için yüzde 50 büyüme ve senelik 100 bin hafif ticari araç satış hedefi bulunuyor. Bu hedef, ayrıca daha da güçlenmiş bir hafif ticari ürün gamı ile de desteklenecek.

Yeni marka stratejisiyle "Toyota Professional"ı faaliyete geçiren Toyota, bu girişimiyle birlikte markanın hafif ticari araçlara özel olarak odaklanmasını da sağlamış olacak.

Yeni Toyota hafif ticari araç merkezleri, özel müşteri deneyimleri yaşatacak olup; bunların arasında, yeni hafif ticari araç showroom konsepti, tam donanımlı sergileme araçları, konusunda uzman çalışanlar ile ticari araç kullanıcılarına yönelik, özel olarak hazırlanmış internet sitesi  de yer alacak.

Yeniden yapılanmayla birlikte Toyota PROACE CITY satışları 2020 senesinde başlayacak ve bu model, PROACE Van ile efsanevi Hilux pick-up modeline katılarak Toyota’nın hafif ticari ürün gamını büyütecek. Böylece Toyota, PROACE modelleri ile Avrupa’da hafif ticari araç segmentinin yaklaşık yüzde 75’ine hitap eder hale gelmiş olacak.

PROACE CITY ile segmentine farklı ve çekici bir seçenek sunarak giriş yapacak olan Toyota, Avrupa’da hafif ticari araç pazarında yüzde 37’lik pazar payını da yeni modelleri ile artırmayı amaçlıyor.