Total Quartz ve Total Rubia logolarını merkezine alan yeni tasarımları sayesinde TOTAL ve ELF madeni yağları modern ve dinamik bir görünüme kavuştu. 

Ürün konumlandırmasına netlik kazandıran renklendirme stratejisi sayesinde servisler ve son kullanıcılar ihtiyaç duydukları ürünü kolaylıkla seçebilecek. TOTAL ürün grubunda üst segment ürünler için Platin, orta segment ürünler için Gümüş ve daha alt segment ürünler için Bronz seçilirken, performans tutkusunun ikonu haline gelen ELF ürün grubunda ise orijinal renk ve etiket tasarımlara sadık kalındı.
 
Otomobillerin gösterge panelinden ilham alınarak tasarlanan yeni etiket tasarımında, gösterge panelinin etrafına dizilen ürün özellikleri, segmenti ve OEM onayları bulunuyor. Servisler ve son kullanıcılara, ürünün teknik bilgilerini ve avantajlarını öne çıkaran daha anlaşılır ibareler ve açıklamalar sunuyor.

GÜVENLİĞİ YÜKSELTİLDİ, ERGONOMİSİ İYİLEŞTİRİLDİ

Yeni tasarımla birlikte etiketin sol alt tarafında görülen QR kod sayesinde son kullanıcılar, artık ürünün orijinal olup olmadığını anlayabilecek. Google Play Store veya App Store’dan indirilebilecek Total ACF uygulaması sayesinde ürünün üzerindeki QR kod okutularak ürünün orijinal olduğu teyit edilebiliyor. Yeni etiket tasarımı, benzerlerinden farklı olup son kullanıcıya motor yağları hakkında bilgi veren radikal bir yenilik niteliğinde…
 
Yeni tasarım ile birlikte kapak tipleri de değişiyor ve iki yeni tip kapağa geçiliyor: Türkiye’de yalnızca Total tarafından kullanılan yüksek güvenlikli “superseal” kapaklar ve dökme kolaylığı sağlayan “körüklü” kapaklar. Körüklü kapaklar ithal ürünlerde yer alırken “superseal” kapaklar Türkiye’deki yerli üretimlerin tamamında yer alacak. Yeni, geliştirilmiş kapak teknolojisi kullanıcılara emniyet ve kullanım kolaylığı sağlıyor.
 
Yeni ambalaj, kavrama, taşıma ve dökme kolaylığı sağlayan daha ergonomik tutamak tasarımı sayesinde daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunuyor. Yeni tutamak tasarımı ürünün genel anlamda deformasyon dayanımını da iyileştiriyor.
 
Total Turkey Pazarlama ve Teknoloji Direktörü Fırat Dokur, konuyla ilgili olarak “Kapsamlı bir pazar araştırması neticesinde ortaya çıkan yeni ambalaj konseptimiz müşteri odaklı yaklaşımımızın en önemli göstergesi. Günümüzde servisler ve son kullanıcılar, ürünler ve kullanımları hakkında bilgiye ihtiyaç duyuyor ve daha fazla ergonomi talep ediyor. Bundan yola çıkarak ambalajlarımız yeni bir şekil, yeni renkler ve etiket ile yeniden tasarlandı. Farklı renklendirme stratejisi ve yenilikçi etiket tasarımı ile servisler ve son kullanıcılara ürün seçimi ve teknik detayların anlaşılması konusunda da bir kolaylık sağladık. Ürünlerin teknolojik üstünlüklerine de kolayca görülebilecek şekilde yer verdik. Aynı zamanda Türkiye’de madeni yağlar pazarında ilk kez hızlı ve kolay orijinallik kontrolü sağlayan kriptolu QR kod teknolojisi ile sahteciliği önlemek anlamında dev bir adım atmış olduk. Bu yeni teknolojinin sektörde ilk olduğunu tekrar vurgulamaktan gurur duyuyorum” açıklamasını yaptı.
 
Haziran 2020 itibariyle ithal ürünlerle başlayan yeni ambalajların piyasaya sürülmesi süreci Mayıs 2021 itibariyle Türkiye’de üretilen ürün grupları için başlayacak ve yeni ürünler raflarda yerini alacak.