banner1013
x

TOBi, bir ayda 2,3 milyonu aşkın sohbet düzenledi

Koronavirüs salgını sebebiyle  dijital platformlara ilginin artmasıyla birlikte Vodafone'un kişisel dijital asistanı olan TOBi de aylık 1 milyonu aşkın tekil kullanıcı ve toplam 2,3 milyonun üzerinde sohbet sayısına ulaşarak rekor kırdı.

TOBi, bir ayda 2,3 milyonu aşkın sohbet düzenledi
EndüstrideAra2

İSTANBUL (AA) - Koronavirüs salgını sebebiyle  dijital platformlara ilginin artmasıyla birlikte Vodafone'un kişisel dijital asistanı olan TOBi de aylık 1 milyonu aşkın tekil kullanıcı ve toplam 2,3 milyonun üzerinde sohbet sayısına ulaşarak rekor kırdı.

Vodafone2un konulya ilgili açıklamasına göre, Vodafone, koronavirüs döneminde de müşterilerine en iyi dijital deneyimi sunmayaı sürdürüyor.

Vodafone'un geliştirdiği ve doğal konuşmayı anlayarak dijital kanallar içinde kullanıcıların yazışarak işlemlerini yapmasını sağlayan kişisel dijital asistan TOBi, yeni tip koronavirüs salgını nedeniyle dijital platformlara ilginin artmasıyla birlikte aylık 1 milyonu aşkın tekil kullanıcı ve toplam 2,3 milyonun üzerinde sohbet sayısına ulaşarak bir rekor kırdı.

TOBi, Vodafone müşterilerinin aldığı veya almak istediği hizmetler konusunda onlara asistanlık yaparak hayatlarını daha kolay hale getiriyor. Vodafone müşterileri, TOBi ile yazışarak fatura detayları, mevcut tarifeleri, tarife değişikliği ya da ek paket satın alma işlemleri, mevcut kampanyaların tarihleri, kalan kullanımları ve kullanım detayları gibi birçok konuda bilgi edinebiliyor.

Kendisinin yapamadığı işlemler olursa müşteriyi canlı danışmana yönlendirerek talebin en hızlı şekilde gerçekleşmesini sağlıyor.

Kullanıcıları ile arasındaki bağı güçlendirmek için kendisini geliştirmeyi sürdüren TOBi, "merhaba", "nasılsın", "yaşın kaç", "nerelisin", "seni seviyorum", "benimle evlenir misin", "sen robot musun", "insan mısın" gibi sorulara da cevap verebilir hale geldi.

Açıklamada görüşlerine başvurulan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Emre Ergun, koronavirüs salgınının dijitalleşmenin önemini bir defa daha ortaya koyduğunu söyledi..

Hem iş hem de günlük hayatların evden yürütüldüğü bu dönemde dijital platformların kullanımının da arttığını dile getiren Ergun, bu dönemde kendilerinin de müşterilerin sürekli değişen ihtiyaçlarının ötesine geçerek onlar için en iyi dijital deneyimi sunmaya odaklandıklarını söyledi.

Geçen sene hizmete aldıkları TOBi'nin yapay zekaya dayalı bir kişisel asistan olduğunu hanımsatan Ergun, şöyle devam etti:

"TOBi'nin en büyük özelliği, kullanıcılarını çok iyi anlayıp onlara kişiselleşmiş bir asistan deneyimi sunması. TOBi'yi bilgiye ulaşmanın ve sorulara cevap almanın en kolay yöntemi olarak konumluyoruz. Öyle bir asistan düşünün ki, aynı anda milyonlarca Vodafone kullanıcısını tanıyor ve onlara aynı anda hizmet verebiliyor. Bu anlamda, kullanıcıların ihtiyaç duydukları anda yanında olmak ve onlara destek olmak, TOBi'nin var oluş sebebi diyebiliriz.

Güncelleme Tarihi: 03 Mayıs 2020, 17:34
YORUM EKLE

Enerji Zirvesi

Proses Zirvesi

Dergiler