TEMİZLİK KAĞITLARI PAZARINDA BÜYÜK ARTIŞ

Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri CEO'su Alp Günvaran, koronavirüs salgını sürecinde hijyen ürünleri talebinin arttığını ve temizlik kağıtları pazarının yüzde 12,4 büyüyerek yaklaşık 3,4 milyar TL’lik büyüklüğe ulaştığını söyledi.

TEMİZLİK KAĞITLARI PAZARINDA BÜYÜK ARTIŞ
Endüstri 40 Zirvesi

Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri CEO'su Alp Günvaran, koronavirüs salgını sürecinde hijyen ürünleri talebinin arttığını söyledi. Dezenfektanından kolonyasına, tuvalet kağıdından temizlik kimyasallarına kadar Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri olarak ürettikleri ürünlerin pandemi döneminin en fazla ihtiyaç duyulan ürünleri olduğunu belirten Günvaran, portföylerinde bulunan hijyen ürünleri gibi bazı kategorilerde artan taleplere yanıt vermek için aralıksız çalışmaya ve üretmeye devam ettiklerini söyledi.
Çalışanların sağlığını riske atmadan, tüketicilere karşı olan sorumluluklarını yerine getirebilmek için tedbirler aldıklarını aktaran Günvaran, bir yanda üretim ve dağıtımı maksimize ettiklerini diğer yandan da çalışanların sağlığını korumak için çok çalıştıklarını söyledi.

TEMİZLİK KAĞITLARI PAZARI YÜZDE 12,4 BÜYÜDÜ

2020 senesinde temizlik kağıtları pazarının yüzde 12,4 büyüyerek yaklaşık 3,4 milyar TL’lik büyüklüğe ulaştığını vurgulayan Günvaran, Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri olarak bu kategorideki pazar paylarını 1,2 puan artırarak yılı yüzde 25’in üzerinde pazar payı ile kapattıklarını belirtti. Yaklaşık 1 milyar TL’lik büyüklüğe ulaşan ıslak mendil kategorisinin geçen yıla göre yüzde 22,4 büyüdüğüne dikkat çeken Günvaran, Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri olarak 1,9 puanlık pazar payı artışı gerçekleştirdiklerini söyledi. 
Limonlu kolonya pazarının da yüzde 379 büyüme gösterdiğini ifade eden Günvaran, Selin Kolonya markaları ile artan talebe yanıt vermek üzere önemli üretim artışları sağladıklarını belirtti. Bebek deterjanı kategorisinde de bir önceki yıla göre pazar paylarını 3,7 puan artırdıklarını söyleyen Günvaran, Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri olarak bu dönemde kümülatif verilere göre, hemen hemen tüm kategorilerde pazardan hızlı büyüdüklerini ve pazar paylarını artırdıklarını dile getirdi. 
Ev dışı tüketim sektörü çalışanlarının mesleki gelişimlerini destekleyen, temizlik ve hijyen konularında bilgi birikimlerini artırabilecekleri online eğitimlerle toplam 64 bin kişiye ulaştıklarını ifade eden Günvaran, bu dönemde yeni Ar-Ge yatırımlarına imza atarak Mikrobiyoloji ve Analitik Laboratuvarlarımızı devreye aldıklarını belirtti. 

YORUM EKLE

Enerji Zirvesi

Endüstri 40 Zirvesi

Dergiler