TEKNOSA 80 MİLYON TL YATIRIM YAPACAK

2020'de 5,6 milyar TL ciro elde eden Teknosa, 2021’de kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimi odaklı 80 milyon TL yatırım yapacak. 

TEKNOSA 80 MİLYON TL YATIRIM YAPACAK
EndüstrideAra3

Teknosa, 2020 yılında şirketin kurulduğu tarihten itibaren en iyi performansını sergilediğini açıkladı. Teknosa, kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimi odağında 80 milyon TL yatım yapacak ve bu yatırım ile yaklaşık 500 kişilik istihdam hedefleniyor.

Teknosa'dan yapılan açıklamaya göre şirket, 2020’nin son çeyreğinde cirosunu 1 milyar 932 milyon liraya, net kârını da 69,6 milyon liraya çıkardı. Açıklamada, aynı dönemde e-ticarette de yüzde 208 büyüme sağlandığı belirtildi. 

Yıl sonu itibarıyla cirosunu geçen yıla göre yüzde 36’lık büyüme ile 5,6 milyar liraya taşıyan Teknosa, net kârını da 234 milyon liralık bir iyileştirme ile 148,6 milyon lira zarardan 85,3 milyon lira kar düzeyine taşıdığını duyurdu. 

2021 REKOR YATIRIM YILI OLACAK

2020 yılında 5.6 milyar lira ciroya ve 85.3 milyon lira net kâra ulaştıklarını belirten Teknosa Yönetim Kurulu Başkanı Barış Oran, teknoloji altyapılarını güçlendirmek ve çeşitlendirmek üzere bu yıl yatırımlara hız vereceklerini belirtti. Geçen yılın 2 katından fazla, 80 milyon liralık yatırım hayata geçireceklerini vurgulayan Oran, kararlılıklarının ve attıkları doğru adımların kendilerini son 20 yılın rekor performansına ulaştırdığını söyledi. Oran, 2021 yılının ise şirketleri için rekor yatırım yılı olacağını sözlerine ekledi. 

SANAL MAĞAZA DENEYİMİ SUNMAYA BAŞLADILAR

Yatırımlarının dijitalleşmeye ve kişiselleştirilmiş hizmetlere yapılacağını belirten Teknosa Genel Müdürü Bülent Gürcan ise, yatırımı daha çok mağazaları dijitalleştirmeye harcayacaklarını ifade etti. Müşterilere daha iyi mağaza deneyimi için satış elemanlarına sundukları el terminallerini daha da yaygınlaştıracaklarını belirten Gürcan, pandemi sürecinde Yeni Neslin Teknosa’sı programı çerçevesinde dijitalleşme ve müşteri odaklı dönüşümde attıkları adımlarla değişime çok hızlı uyum sağladıklarını söyledi. Tüketiciyle birebir iletişim kurdukları kanalları çeşitlendirdiklerini aktaran Gürcan, sektörde ilk olarak teknosa.com üzerinden Video-chat uygulaması ile sanal ortamda mağaza deneyimi sunmaya başladıklarını vurguladı. 


 

YORUM EKLE

Robot Zirvesi

Endüstri 40 Zirvesi

Dergiler