MÜHENDİSLERİN BİLGİ MERKEZİ PLATFORMU HAYATA GEÇTİ MÜHENDİSLERİN BİLGİ MERKEZİ PLATFORMU HAYATA GEÇTİ

TAV' tarafından yapılmış olan açıklamaya göre, TAV’ın işlettiği İzmir Adnan Menderes ve Üsküp havalimanları, Havalimanı Hizmet Kalitesi (Airport Service Quality ASQ) programı kapsamında kendi kategorilerinde “en iyi havalimanı” ödülüne hak kazandı.

İki havalimanı aynı zamanda, Ankara Esenboğa, Tiflis ve Medine havalimanlarıyla beraber, salgın döneminde eklenen “en iyi hijyen uygulamaları” kategorisinde ödüllendirildi. ACI World tarafından yolcu değerlendirmeleriyle belirlenen ödüller 13-15 Eylül 2022 tarihleri arasında Krakow’da gerçekleştirilecek olan törenle sahiplerine verilecek.

Açıklamada görüşlerine başvurulan TAV Havalimanları Havalimanları Grup Başkanı (COO) Kürşad Koçak, “TAV olarak 2021’de sekiz farklı ülkede işlettiğimiz 15 havalimanında toplam 52 milyon yolcuya hizmet verdik. Faaliyet gösterdiğimiz her ülkede yolcularımızın ihtiyaç ve beklentilerini yakından takip ederek en iyi seyahat deneyimini sunmak için çalışıyoruz. Pandemi döneminde çalışanlarımızın ve yolcularımızın güvenliği için tüm önlemleri eksiksiz bir biçimde hayata geçirdik. Geçtiğimiz yılın ortasından itibaren seyahat kısıtlamalarının kalkmaya başlamasıyla yolcu trafiğimiz toparlanmaya başladı. Bu dönemde de güvenlikten taviz vermeden konforlu bir yolculuk deneyimi sunmak üzere çalışmalarımızı sürdürdük. Doğrudan yolcuların değerlendirmelerine dayalı olarak verilen bu ödülleri almaktan mutluluk duyuyoruz." şeklinde konuştu.

ACI World Genel Direktörüolan  Luis Felipe de Oliveira ise, “Müşteri deneyiminde mükemmelliği gösteren ve dünyanın dört bir yanındaki havalimanları için bu konudaki en üst seviyeyi gösteren ASQ Ödülleri’ndeki başarısı nedeniyle TAV Havalimanları’nı tebrik ediyorum. Yolcular notunu verdi ve TAV Havalimanları ekiplerinin pandemi dönemindeki zorlu koşullarda üstün bir müşteri deneyimi sunmak konusundaki başarılı çabalarını ödüllendirdi." dedi.

ASQ programı ACI üyesi havalimanlarına yolcu memnuniyetini, iş performansını ve havalimanı hizmet kalitesini ölçmek ve iyileştirmek için çeşitli araçlar sağlıyor. Program kapsamında, salgın öncesinde 95 toplam ülkede yer alan 400’ü aşkın havalimanında senede 670 bin anket yapılıyordu. (AA)