2020 yılında 13 AR-GE projesi yürüten ve bu alana yaklaşık 14 milyon TL yatırım yapan Silverline; yılda patenti ve teknolojisi kendisine ait 50 farklı ürüne imza atarak, dünyanın konuştuğu markalar arasında yerini alıyor. Tasarım ve fonksiyonelliği teknoloji ile bütünleştirerek kullanıcıların ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılayan marka, Turkishtime Dergisi’nin AR-GE harcamalarına göre en büyük 250 şirket sıralamasında 126.sıraya yerleşti. Avrupa’da kaliteli, teknolojik ve dijital tabanlı üretimleri ile önemli pazar paylarına sahip olan marka, cirosunun ortalama yüzde 3’ünü AR-GE’ye ayırıyor. 

TRENDLERE YÖN VEREN TASARIMLAR HAZIRLANIYOR 

Silverline Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Mustafa Laçin “Rekabette öne çıkabilmek ve özellikle yeni nesil kullanıcılara ulaşarak geleceğe bugünden yatırım yapmak için teknolojiyi yakından takip etmemiz ve kendi teknolojimizi yaratmamız gerekiyor. Silverline olarak bir dünya markası olma vizyonu ile katma değeri yüksek, kullanıcı odaklı ve çevreci ürünler geliştiriyoruz. Her yıl toplam ciromuzun ortalama yüzde 3’üne yakın oranda AR-GE’ye yatırım yapıyoruz. Hedef pazarlardaki trendleri, tüketici alışkanlıklarını ve ihtiyaçlarını yakından takip ediyoruz ve bu doğrultuda AR-GE’ye yatırımıza yön veriyoruz. 2020 yılı içinde gerçekleştirdiğimiz 13 farklı AR-GE projemizle Türkiye’de Ar-ge yatırımı yapan ilk 250 şirket arasında yer almak bizim için büyük önem taşıyor. Silverline olarak sadece kendi markamız adına değil sektör için de ilkleri gerçekleştiriyoruz. Teknolojinin sağladığı kullanıcı dostu fonksiyonları ürünlerimizle tam anlamıyla bütünleştirmek için çalışmalarımıza ve yatırımlarımıza ara vermeden devam ediyoruz.” dedi.