Şekerbank, iş süreçlerini ve teknolojik altyapısını uçtan uca yenilediği dijital transformasyon programı kapsamında önceliği yine üretimi desteklemeye vererek esnaf, çiftçi ve KOBİ'lere özel geliştirdiği dijital kanal altyapısını hizmete sundu.
Şekerbank tarafından yapılan açıklamaya göre, çiftçi, esnaf ve KOBİ’lere mobil, web ve yerinde tablet bankacılığı yoluyla kredi desteği sunan banka, dijital bankacılık stratejisi kapsamında finansal erişimi yaygınlaştırmayı hedefliyor.
Mobil bankacılık, yerinde tablet bankacılığı veya bankanın internet sitesinden bulundukları yerden kredi başvurusu yapabilen esnaf, çiftçi ve KOBİ'ler, 3 aya kadar taksit erteleme avantajından da faydalanabiliyor.
Dijital transformasyon programı kapsamında "Banki" adını verdiği tablet projesini hayata geçiren Şekerbank, banka şubesi olmayan kırsal bölgelerde şubeye gitmeye gerek kalmadan üreticinin kredi desteğine ulaşmasını sağlıyor.

DİJİTAL BANKACILIĞI YAYGINLAŞTIRIYORLAR

Bankanın 67 yıllık üretimi destekleme geleneğini dijital bankacılık stratejilerinin de temeline aldıklarını belirten Şekerbank Genel Müdür Yardımcısı Aybala Şimşek, Şekerbank'ın tüm süreç, veri ve dijital kanal altyapısını yeniledikleri transformasyon yolculuğunda temel prensiplerinin, bankanın esnaf, tarım ve KOBİ bankacılığındaki köklü uzmanlığını ve kuruluşundan gelen duyarlı bankacılık anlayışını uluslararası örnek bir model sunan yenilikçi uygulamalar ile dijital kanallara taşımak olduğunu söyledi. Bu doğrultuda, internet ve akıllı telefon kullanımının en yaygın olduğu ülkelerden biri olarak, salgın sürecinde önemi daha da artan dijital bankacılık kanalları ile finansal imkanları herkes için erişilebilir kılarak üretimin sürdürülebilirliğini desteklediklerine dikkat çeken Şimşek, sürdürülebilir bankacılık kapsamındaki faaliyetlerinin bir devamı olarak gördükleri dijital bankacılık uygulamalarında Türkiye'de yeni ilkleri başarmak üzere yatırımlarına ve çalışmalarına aralıksız devam ettiklerini vurguladı.