Türkiye’nin en büyük satış ekibi otomasyonu kurumu Ekmob, melek yatırım platformu Angel Effect liderliğinde TechOne Girişim Sermayesi Fonu, Lima Ventures ve melek yatırımcıların katıldığı yatırım turunda 25 milyon TL değerleme üzerinden yatırım alarak, 2020 yılında pandemi nedeniyle zor günler geçiren startup ekosisteminin en büyük yatırımlarından oldu.

Firma, söz konusu yatırımla birlikte küresel etkinliğini artırmayı ve yeni pazarlara açılmayı hedefliyor.

Ekmob Kurucusu ve CEO’su Sunay Şener, yatırım turu ile ilgili yaptığı konuşmasında İstanbul Esenler'den 53 ülkeye tamamen yerli yazılımla hizmet sağladıklarını, yatırımla birlikte yeni pazarlara açılıp teknoloji ihracatlarını artırmak istediklerini belirtti.

DEĞERİ 4 KATINA ÇIKTI

Dahe önce 2019'da 6 milyon TL değerleme yatırım alan firma, böylece 1 yılda değerini 4 katına çıkarmayı başardı.

Agah Uğur, Koray Gültekin Bahar, Serdar Urçar, Levent Akpulat, Erol Teberoğlu, Ali Rıza Babaoğlan, Erman Turan, Merve Gürel, Samican Tandoğdu, Angel Effect, Engin Frayman, Altay Tınar ve Melih Herman'ın bulunduğu şirketin yatırımcıları arasına yeni yatırım turunda, TechOne Girişim Sermayesi Fonu ve Lima Ventures’ın yanı sıra melek yatırımcılar Hasan Ekin Sezer ve Teknasyon Kurucuları Mustafa Sevinç, Mustafa Vardalı ve Burak Sağlık da eklendi.

Ayrıca mevcut yatırımcılardan Angel Effect, Koray Bahar, Ali Rıza Babaoğlan, Samican Tandoğdu, Erman Turan, Serdar Öner, Agah Uğur ve Engin Mayer Frayman da yeni tura katıldı.

EKMOB NEDİR, NE TÜR HİZMET SUNUYOR?

Firmaların saha satış süreçlerinde yeni bir kültür inşa etmek amacıyla 2017 yılında kurulan Ekmob, Temsa, Eczacıbaşı, İzeltaş, Fıratpen, NG Kütahya Seramik, Korozo, Novartis, ING Bank gibi 300’den fazla kurumsal firmaya bağlı 5 binin üzerinde satış personeline hizmet sunuyor.

Satış ekiplerini veri ile yönetmeyi sağlayan, satış ekiplerinin günlük ihtiyaçlarına göre tasarlanmış mobil uygulamasını cep telefonu, akıllı saat, tablet ve bilgisayar üzerinden kullanılabilen Ekmob, ekiplerin gerçekleştirdikleri arama, video konferans gibi aktivitilerini kayıt altına alıyor ve CRM datasına çeviriyor.

Saha satış ekiplerine verimlilik, performans, proaktif yönetim, anlık veri erişimi imkanlarını kolay kullanım deneyimi ile sunuyor.

Satışçıların ziyaret hazırlığından, satış esnasında alınan notlara ve raporlamaya kadar tekrarlanan işleri otomatikleştiren SFA uygulaması, saha satış ekiplerinin verimliliklerinin yüzde 40’a kadar artmasını sağlıyor.