İSTANBUL (AA) – Tüm modellerinde Peugeot, elektrikli çözümler sunmaya başlayacak ve marka imzasını değiştirecek.

Peugeot'yu hem ürün hem de hizmet bakımından yeni mobilite çözümleri noktasında markanın 2010 yılında tanıttığı Motion & e-motion imzası, otomotiv endüstrisinin önde gelen markaları arasında konumlandırdı. 1810 yılından bu yana bu imza, markayı karakterize eden ve markaya yön veren tasarımcılar ve mühendisler arasındaki mükemmel uyumu yansıtırken Peugeot için her zaman duygunun otomotiv deneyiminin merkezinde olacağı fikrini de ifade ediyor. Mavi ve yeşil ışık oyunlarından oluşan parlak yüzeye sahip bir elektrik "e" eklenmesi, markanın, önemli zorlukların yaşandığı enerji dönüşümü sürecinde öncü pozisyonunu simgeliyor. Peugeot 3008 ve Peugeot e-Legend Concept’in, 508 Sedan ve 508 SW'de yılsonunda tanıtılan PHEV teknolojisinin iletişim kampanyalarında Motion & e-motion,  kullanıldı.

Bu yeni imza, 2019 Cenevre Otomobil Fuarı'ndan itibaren basılı medya, televizyon kampanyaları, satış noktaları ve fuarlar da dâhil markanın faaliyet gösterdiği ülkelerdeki bütün iletişim süreçlerinde kullanılacak. Markanın yeni dönüm noktasını desteklemek için Peugeot'un simgesi de değişiyor. Peugeot Design Lab tasarımcıları tarafından tasarlanan ve markanın gücünü, gururunu ve mükemmelliğini simgeleyen büyük bir aslan Peugeot logosunun 160. yıl dönümünü kutlamak için 2018 Cenevre Otomobil Fuarındaki standında tanıtıldı. 2019 Cenevre Otomobil Fuarı'nda, yeşil ve mavi ışık efektlerine sahip yüzeyiyle aslan, canlanacak. Enerji dönüşüm ve elektrikli geleceğe hazırlanma sürecini Peugeot, yeni logosuyla gözler önüne seriyor.

208 yıllık köklü geçmişi ve yeni marka imzasıyla Peugeot, sürüş keyfi odaklı ve duyguları harekete geçiren yeni nesil elektrikli otomobiller sunarak emin adımlarla gelişmeye ve büyümeye devam ediyor.