Tüm üretiminde akıllı otomasyon sistemleri kullanan Gamak, 2021 yılında OEM kanalının ciro içindeki payını 2 katına çıkartmayı hedefliyor.
OEM pazarının sert rekabet koşullarında öne çıkacak birçok özel iş modeli geliştirdiklerini söyleyen Gamak Satış Müdürü Ercan Şenyurt, 60 yılı aşkın süredir dünyanın birçok yerinde geliştirdikleri çözümlerle sanayiye destek olduklarını belirtti. Pazar araştırmaları yaparak, kilit sektörleri belirleyip onların ihtiyaçları doğrultusunda standart veya özel tasarım ürünler imal ettiklerini ifade eden Şenyurt, Endüstriyel analizler yapıp sektörlerinin lokomotifi olan firmalarını belirlediklerini aktardı. 
İş ortaklarının doğru zamanda doğru fırsatı yakalayıp rakiplerine göre avantaj sağlamasında kilit bir rol üstlendiklerini vugulayan Şenyurt, OEM ortaklığı konusunda gelişmiş bir hizmet anlayışına sahip olduklarını belirtti. Makina imalatçısı müşterilerimize uygun ticari koşullar ile ürün verip, makinelerine Gamak motorlarını takmaları konusunda onları sürekli desteklediklerini anlatan Şenyurt,  Bu sayede pazara geniş yayılımı sağlıyor ve globalde marka bilinirliğini sürekli canlı tutmayı amaçladıklarına dikkat çekti. 

HEDEFLERİ AVRUPA KUZEY AFRİKA VE ORTADOĞU PAZARLARI

OEM pazarında çok iddialı olduklarını söyleyen Şenyurt, OEM’in hayatın her alanı için geçerli olduğundan performans, verim ve standartlar açısından yüksek kalitede olması gerektiğini ifade etti. Yurtdışı satışlarını arttırmak istedikleri başlıca pazarların Merkez Avrupa, Kuzey Afrika ve Ortadoğu bölgeleri olduğunu söyleyen Şenyurt, Gamak olarak pompa, kompresör ve redüktör endüstrisi başta olmak üzere dünyada söz sahibi olmuş birçok makine imalatçısı firma ile çalıştıklarını belirtti. Çeşitli sektörlerden orta ve büyük ölçekli dünya firmaları ile sistemli bir şekilde iletişimlerini sürdürdüklerine değinen Şenyurt, yurtdışı OEM firmalarıyla olan ticari hacimlerini genişlettiklerini ve bu sayede şirketin genel satış rakamları içerisindeki OEM satış rakamlarının büyüyeceğini öngördüklerini söyledi. Şenyurt, bu kapsamda 2021 yılı OEM kanalı ciro paylarını da 2 katına çıkartmayı hedeflediklerini belirtti.