banner1112
x

ODEABANK İLK ALTI AYLIK VERİLERİ AÇIKLADI

Odeabank, 2021 yılının ilk yarısının sonunda, geçtiğimiz yılın aynı döneminde 65 milyon TL seviyesinde olan net kârını %31 artışla 85 milyon TL seviyesine yükseltti.

ODEABANK İLK ALTI AYLIK VERİLERİ AÇIKLADI
Proses Zirvesi

Odeabank, 2021’in ikinci çeyreğinde de büyümesini hız kesmeden sürdürdü.  Odeabank, 2021 yılının ilk yarısında, bir önceki yılın aynı döneminde elde ettiği 65 milyon TL’lik net kârını 85 milyon TL’ye ulaştırdı. Toplam aktiflerini 43.5 milyar TL oldu. Odeabank’ın brüt kredileri 24.1 milyar TL’ye ulaşırken mevduatları ise 28.5 milyar TL oldu. Ticari kredilerdeki artışını 2021’nin 2. çeyreğinde de sürdüren ve ticari kredilerde özel mevduat bankalarının ortalamasının yaklaşık 2 katı büyüyen Odeabank’ın, aktif yapısının doğru yönetimi ve güçlü özkaynak yapısı sayesinde ana sermaye oranı %11,3 olurken, sermaye yeterlilik oranı ise %20,2 ile sektör ortalamasının üzerinde seyretti. Odeabank’ın gayri nakdi kredileri geçen yılın aynı dönemine göre %48 büyüyerek 7.3 milyar TL seviyesine ulaştı. Müşterilere sunulan çeşitli yatırım fonları seçenekleri ile ikinci çeyrek sonunda bankanın fon hacmi 2,7 milyar TL’ye ulaşırken, vadesiz mevduatın toplam müşteri mevduatı içindeki payı %19.5 seviyesine yükseldi, mevduat dışı yönetilen varlık rakamı ise 2019 yılsonuna göre yaklaşık 2 kat artış göstererek 3,8 milyar TL seviyesine ulaştı. 

“HEDEFLERİMİZE FİJİTAL BANKACILIKLA ULAŞACAĞIZ” 

Odeabank Genel Müdürü Mert Öncü, konuyla ilgili açıklama gerçekleştirdi. Öncü, “Pandemi süreci, tüm sektörleri olumsuz yönde etkiledi. Odeabank olarak salgın sürecini yüksek bir performansla yönettik ve yönetmeye devam ediyoruz. 2021 yılının ilk yarısıyla ilgili sayısal veriler başarılı sonuçlara ulaştığımızı ortaya koydu. Ulaştığımız bu başarıda müşterilerimizin, alanında yetkin çalışma arkadaşlarımızın, dinamik bankacılık anlayışımızın imzası bulunuyor. Odeabank olarak hedeflerimizin üzerine çıkarak büyümemizi sürdürüyoruz. Özellikle dijital bankacılık alanındaki yatırımlarımıza hızla devam ediyoruz. Sürdürülebilir ve yenilikçi çözümleri her alanda hayata geçirmek için çalışıyoruz. Dijitalleşmenin getirdiği kolaylığı insan dokunuşuyla birleştirerek “fijital” diye adlandırdığımız bir yol haritası belirledik. Odeabank olarak fiziksel ve dijital deneyimlerimizi harmanlayarak, fijital bankacılık anlayışı ile müşterilerimize en doğru yoldan, yeni nesil bir hizmet sunmayı amaçlıyoruz. Hedefimiz fiziksel hizmetlerimizle bütünleştirdiğimiz dijital deneyimimizle Türkiye’nin ve bölgenin en iyi “fijital” bankası olmak” dedi. 
 

YORUM EKLE

Radyo

Endüstri 40 Zirvesi

Dergiler