Amortisör üreticisi Maysan Mando, son 10 yılda üretim hacmini 5 kat büyüttü. Yurtiçi pazarındaki güçlü konumlarını artırarak sürdürmeyi hedeflediklerini söyleyen Maysan Mando Genel Müdürü Tülay Hacıoğlu Şengül, girmedikleri pazarlarda da agresif büyüme politikası izlemek istediklerini belirtti. 

2021 BÜYÜME YILI OLACAK

Geçen yılın ikinci çeyreğinde müşterilerden özellikle yeni projelerle ilgili pek bir hamle gelmediğini söyleyen Şengül, işlerini geliştirebilmek için ihracat yapabilecekleri alanlara odaklandıklarını belirtti. En son aralık ayında 3 stratejik müşterisinden nominasyonları aldıklarını aktaran Şengül, 2021’i büyüme yılı olarak belirlediklerini ve 2020’de Avrupa başta olmak üzere Kuzey Afrika, Ortadoğu, Rusya ve Türk Cumhuriyetleri’ni içeren 75’ten fazla ülkeye ihracat yaparken,  hedef pazar olarak Afrika gibi gelişmekte olan ülkeleri belirlediklerini vurguladı.
Dijital dönüşüm ve Endüstri 4.0 uygulamaları için düğmeye bastıklarına dikkat çeken Şengül, Maysan Mando’nun Mando fabrikaları içerisinde ticari grup amortisör tasarımı ve üretimi konusunda Ar-Ge öncelikli üretim modeliyle, know-how’ını geliştirmiş en yetkin fabrika olduğunu söyledi. Dijital dönüşümle ilgili yatırımları olduğunu belirten Şengül, IT altyapısını güçlendirdiklerini, . ERP ile alakalı yatırım planlandıklarını ve devreye aldıklarını ifade etti.