34 ilde 149 mağazasıyla hizmet veren Koçtaş, dijital kanallarıyla da tüm Türkiye’ye ürün ve çözümlerini sunuyor.
Koçtaş’ın 25'inci yıl dönümünde açıklamalarda bulunan Koçtaş Genel Müdürü Devrim Kılıçoğlu, perakende yolculuklarında başarılarla dolu 25 yılı geride bıraktıklarını söyledi. Perakendecilikte emin adımlarla ilerlediklerini belirten Kılıçoğlu, müşteri ve çalışan deneyimine, teknolojiye sürekli yatırım yapmayı, istihdam ve ülke ekonomisine katkı sağlamayı, tedarikçilerle birlikte sektörü geliştirip pazar paylarını güçlendirmeyi sürdürdüklerini ifade etti. 

2021’DE 100 YENİ MAĞAZA AÇACAKLAR

Koçtaş’ın gelecek 3 yıllık süreçte büyümeye odaklandığını belirten Kılıçoğlu, 2020 yılında pandemi sürecinin etkilerine rağmen toplamda yüzde 10’luk bir büyüme elde ettiklerini aktardı. Dijital kanallarında önceki yıla göre yüzde 70 artış yakaladıklarını ve toplam ciroları içerisinde dijitalin oranını yüzde 8’e ulaştırdıklarını vurgulayan Kılıçoğlu, 2020 sonu itibarıyla 47 Koçtaş Fix, 1 tane de büyük format olmak üzere toplam 48 yeni mağaza açtıklarını belirtti. 2021 yılında Türkiye genelinde 100 yeni mağaza daha açacaklarını ve dijital yatırımlarına aralıksız devam edeceklerini ifade eden Kılıçoğlu, 2021 yılında tüm yatırımlarının yüzde 30’unu dijitale ayırmayı ve dijital kanalda %75 büyümeyi planladıklarını söyledi.
Koçtaş Fix mağazalarına yaptıkları yatırımın ne kadar değerli olduğunu müşterilerden gelen olumlu geri bildirimler sayesinde gördüklerini belirten Kılıçoğlu,  büyük Koçtaş mağazası açılışlarına da devam edeceklerini aktardı. 2023 yılına kadar mağaza sayısını 3 kat artırmayı hedeflediklerini vurgulayan Kılıçoğlu, 2023 yılında toplam 600 mağaza ve buna paralel olarak yaklaşık 4 bin çalışan  ile mevcut ve yeni müşterilere en iyi markaları en uygun fiyatlarla sunmaya devam edeceklerini ifade etti.