Logo Yazılım, 2020 finansal sonuçlarını açıkladı. Buna göre Logo Yazılım, 2020’de satış gelirlerini geçen yıla oranla yüzde 29 artırarak 545 milyon TL’ye yükseltti. Faiz, amortisman ve vergi öncesi kârını (FAVÖK) da yüzde 25 oranında artıran Logo’nun net kârı ise, yüzde 33 artış göstererek 115 milyon TL’ye ulaştı. Logo Yazılım hisse başına kazancı da yüzde 33 oranında artarak, 4,75TL oldu.
Teknolojiye olan yatırımın arttığını belirten Logo Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve Grup CEO’su M. Buğra Koyuncu, Şirketlerin değişen dünya koşullarına ve kullanıcı davranışlarına uyum sağlayabilmek ve rekabet açısından öne geçebilmek amacıyla dijitalleşmek durumunda kaldıklarını aktardı. 
Yazılım ve teknoloji çözümlerini bir hizmet olarak sunabilmeyi planladıklarını söyleyen Koyun, yazılım sektörünün sürekli, kesintisiz ve kaliteli hizmetler gerektiren bütünleyici bir değer anlayışına doğru hızla evirildiğini vurguladı. Bunu hem yazılım ürünlerinin sunduğu teknolojik altyapı ve olanaklar açısından, hem de kullanıcılarımıza uçtan uca bir iş modeli ile yüksek katma değerli çözümler sunmak olarak yorumlayabileceklerini söyleyen Koyuncu, kullandıkça öde, lisans kiralama, SaaS, bakım anlaşmaları, üyelik gelirleri ve kontör karşılığı sunulan e-servisler olarak örneklendirebilecekleri tekrarlayan gelirlerin toplam gelirlerinin içerisindeki payını istikrarlı şekilde artırmayı hedeflediklerini belirtti. 

UZMANLAŞMIŞ ÇÖZÜMLER ÜRETECEKLER

Diğer hedefini ise dikey çözüm alanlarına odaklanmak, yani belirli iş alanlarda, seçtikleri sektörlere ve/veya iş fonksiyonlarına yönelik uzmanlaşmış çözümler üretmek olduğunu söyleyen Koyuncu, kullanıcılara sundukları toplam faydayı artırmayı ve birbirini tamamlayan çözüm ve hizmetlerle zenginleştirmek istediklerini ifade etti. 
Koyuncu, Romanya ve Hindistan’daki şirketleriyle yurt dışı pazarlara yönelik yeni ürün geliştirme, tutundurma ve pazarlama faaliyetleri gerçekleştirdiklerini de sözlerine ekledi.