2020 yılını yüzde 25’lik büyümeyle kapattıklarına dikkat çeken Lila Group CEO’su Alp Öğücü, 2020 yılında toplam faaliyetlerinin yüzde 70’ini ihracat tarafında gerçekleştirdiklerini belirtti. 2021 yılını ise devreye giren yatırımların etkisiyle yüzde 50 büyümeyi hedeflediklerini söyleyen Öğücü, kapasite artışıyla birlikte bu büyümeyi beklediklerini belirtti. 
Pandemiyle birlikte temizlik kağıdı ürünlerinde pazarın 2020’de küçüldüğünü anlatan Öğücü, özellikle turizm sezonunun bu dönemde olumsuz yönde etkilenmesiyle küçülmüş olduklarını ifade etti. Evlerde temizlik ihtiyacının artmasıyla kağıt havlu tüketiminin de arttığını kaydeden Öğücü, , tek kullanımlık muayene masa örtüsü üretiminde de hastanelere üretim yaptıklarını da söyledi. 
Lila Group olarak faaliyetlerini uzaktan takip edecek sistemlere yönelik yatırımlar yaptıklarını söyleyen Öğücü, ofis kağıdının dijitale doğru ilerlediği bir sürece doğru ilerlediklerini vurguladı. 

80 ÜLKEYE İHRACAT YAPIYORLAR

80 ülkeye ihracat yaptıklarını ifade eden Öğücü, tedarikçileriyle yapmış oldukları iş birliği neticesinde yeni ürünleri piyasaya sürdüklerini söyledi. 
Tekirdağ’da bir tedarikçileriyle burada açılan Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı (TEGV) eğitim biriminin yapımına katkıda bulunduklarına dikkat çeken Öğücü, buna ilave Çorlu’daki TEGV eğitim biriminin açılışına da katkıda bulunduklarını da belirtti. 
2020 yılı için toplamda 450 milyon liralık yatırım yaptıkları aktaran Lila Group Fabrika Direktörü Gökben Kaya ise, Kağıt üretim iş alanında yılda 150 bin tondan 220 bin tona, konvertingde ise yılda 100 bin tondan 120 bin tona çıktıklarını söyledi.