banner1013
x

LİDYA GRUP DEĞİŞİM KAMPANYASI BAŞLATTI 

Bugüne kadar müşterisi olan işletmelere 100 milyon TL’nin üzerinde finansman desteği sağlayan Lidya Grup, “Dijital Baskı Makinelerinde Değişim Kampanyası”nı başlattı.

LİDYA GRUP DEĞİŞİM KAMPANYASI BAŞLATTI 
EndüstrideAra1

Covid-19 pandemisi sürecinde müşterilerine ve paydaşlarına destek ve hizmet veren Lidya Grup, 2021’de “Dijital Baskı Makinelerinde Değişim Kampanyası”nı başlattı. 

Kampanya kapsamında, firmaların ellerindeki, marka bağımsız, eskiyen makinelerini değerinde satın alarak; yerine Xerox, Epson, Efi, Sutec markalarından son teknoloji dijital baskı makinelerini veriyor. Ayrıca, 47 aya varan ödeme planı imkanı sunarken, kampanya 2021 yılı Haziran ayının sonunda bitecek. 

2021’İN İLK ÇEYREĞİ BAŞARILI GEÇTİ

Yılın ilk çeyreğini değerlendiren ve başarılı geçtiğini söyleyen Lidya Grup Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Öz, 2020’nin sonlarına doğru, pandeminin artık kendi ekonomisini oluşturduğunu belirtti.

Bu ekonomide yatırımlar genellikle orta ve büyük ölçekli yatırımcılar tarafından yapılıyor diyen Öz, “Lidya Grup olarak, geçtiğimiz yılı piyasa ortalamasının üzerinde tamamlandık. Bu yıla baktığımızda ise, 2021’in ilk çeyreğini başarılı geçirdik. Kısaca bu yıl, geçmiş yıllarda ertelenen yatırımların hayata geçmesini ve beklentilerin üzerinde bir yıl olmasını öngörüyoruz.” dedi.

Öz, 2021’de başarılı bir yıl geçireceklerini ve %40’ın üzerinde bir büyüme hedeflediklerini belirtti.

PAZARDAKİ EN BÜYÜK DEĞİŞİM “KALİTE” ALGISI OLUŞTU

Yatırım süreci ve sektördeki gelişmeler üzerine de değerlendirmede bulunan Lidya Grup Başkanı Bekir Öz, “Yapılan bir yatırım ne olursa olsun, ekonomik olarak bir değer yaratsın, şirkete dolaylı yada doğrudan kazanç ve kar getirsin diye yapılır. Bu nedenle, yapılan makine yatırımının beklenen getirisi, uzun ömürlü ve standartlarında sürekli olmasıdır. Bir yatırım yapılırken, finansman gücünün el verdiğince en iyisi yapılmalıdır. En iyi ekipman, en iyi işletim maliyeti ve getirisinin olması ile en iyi satış sonrası hizmetlere sahip olunması önemlidir. “ dedi.

Yatırımın ardından, makinenin yeni iş potansiyeli ve yeni işler getirmesi, böylece makinenin kendi kendini ödeyebilmesi ve farklı olacak ürün çeşidiyle rekabette öne geçmesi gerekiyor diyen Öz, sözlerine şöyle devam etti:

“Lidya Grup olarak temsil ettiğimiz Xerox, Epson, Efi ve Sutec markaları kendi segmentlerinin globaldeki en iyi markalarıdır. Son yıllarda pazarda gözle görünür en büyük değişim de, “kalite” algısında oluşmaktadır. Özetle, sektörümüzdeki ve tüm sektörlerdeki şirketlerin sürekliliği sağlayabilmeleri için, güçlü finansman yapısı, güçlü organizasyonel yapı ve insan kaynakları, bilgi birikimi ve tecrübe gibi unsurlara sahip olmaları gerekiyor.” açıklamasında bulundu.

Dijital baskı sektörü açısından da değerlendirmede bulunan Öz, “Lidya Grup, ülkemizde lider olmasının yanında, bulunduğumuz coğrafyanın sayılı birkaç firması arasında yer almaktadır” şeklinde konuştu.
 

Güncelleme Tarihi: 19 Nisan 2021, 05:36
YORUM EKLE

Radyo

Dyson

Dergiler