Geçen yıl 50 ülkeye 40 milyon dolarlık ürün ihracatı gerçekleştiren Lezita, bu yıl ihracat pazarlarına Çin ve Birleşik Krallık'ı da eklemeyi hedefliyor.
Pandemi nedeniyle pazarlara uygun yenilikçi ürünler geliştirdiklerini belirten Lezita Genel Müdürü Mesut Ergül, yenilikçi ürünleriyle birçok ülkede rakiplerine göre fark yarattıklarını söyledi. Lezita olarak ihracatlarının yüzde 29’unu Irak’a gerçekleştirdiklerini ifade eden Ergül, Türkiye’nin Körfez Ülkelerine yaptığı piliç ihracatının yüzde 30’unu da Lezita olarak kendilerinin gerçekleştirdiğini vurguladı. 
Türkiye’nin yaptığı ileri işlem ürün ihracatının yaklaşık yüzde 60’ını gerçekleştirdiklerini ifade eden Mesut Ergül, perakende kanalındaki paylarını ciddi oranda arttıklarını söyledi. 

MARKA BİLİNİLİRLİĞİNİ ARTTIRACAKLAR

Bu yıl da ihracat kanalında büyümeye devam edeceklerini vurgulayan Ergül, Çin ve Birleşik Krallık pazarlarına 2021 yılı içerisinde lisans alarak girmeyi hedeflediklerini belirtti. Körfez ülkelerinde kurumsal bayilikler ile oluşturacakları alt yapı ile agresif büyümeye devam edeceklerini aktaran Ergül, Lezita’nın yenilikçi ürünlerini birçok zincir markette daha ulaşılabilir hale getirerek, marka bilinirliğini artıracaklarını söyledi.