Labrys, hizmet sunduğu ülke sayısını artırmayı planlıyor. Halihazırda 13 ülkede, 15’i aşkın sektörde 50’nin üzerinde projeye imza atan Labrys, bu yıl içinde ulaştığı ülke sayısını 15’e çıkarmayı hedefliyor.
Teknoloji dünyasının geçirdiği hızlı değişim ve iş ortaklığı yaptığı teknoloji firmalarının stratejilerindeki değişiklikleri zamanında görüp değerlendiren şirketlerinin çalışma metodolojisini pivot ederek çok kısa bir süre içerisinde bulut altyapısı üzerinde çalışan müşteri deneyimi teknolojileri ile ilgili hizmetler verebilmek için yetkinlik geliştirmeye başladığını belirten Labrys Kurucu Ortağı Hakan Akkaya, 2016 yılında Türkiye’de gerçekleştirilen ve bölgede de ilk olan projelerle başlayan bu sürecin 2017 yılından itibaren ivme kazanarak Türkiye sınırlarını aştığını aktardı. 

ÜÇ YILDA 6 KAT BÜYÜDÜ

3 yıllık bir sürede 6 kat büyümeyi gerçekleştirerek, ciddi bir başarı hikayesi yarattıklarına dikkat çeken Akkaya, yapılan çeşitli araştırmalara göre yaklaşık 8-10 yıl sürecek bir dönüşümün 2-4 ayda gerçekleştiğini belirtti. Bunun şirketler açısından önemli bir adaptasyon sorunu getirdiğini kaydeden Akkaya, Labrys’in kurguladığı tüm hizmet yapısının pandemi öncesinde bile bu yapıları ayağa kaldırmak ve pazarlama tarafındaki dijital dönüşümü en verimli şekilde gerçekleştirmek amacıyla kurgulanmış olduğunu söyledi. O nedenle müşterilerinin taleplerine çok hızlı yanıt verebildiklerini ifade eden Akkaya, Bu süreçte yeni denetim ürünümüz “CX & Digital Marketing Audit”i sunduklarını ve bu ürünle müşterilerin  bu yeni dünyaya hazır olup olmadıklarını 7 ayrı başlık ve 65’in üzerinde soruyla denetleyip açıklıkları belirlediklerini söyledi.