Gıda, içecek, kırmızı ve beyaz et, yaş sebze ve meyve, otomotiv ile endüstriyel ambalaj alanlarında üretim yapan KMK Oluklu, bu yılki büyüme hedefini yüzde 20 olarak belirledi. 
KMK Oluklu’nun geniş bir ürün yelpazesine sahip olmasından dolayı bir çok alanda büyüme kaydettiklerini söyleyen KEY Holding Yönetim Kurulu Başkan Vekili Mahmut Ciğer, halihazırda üç vardiya halinde üretimi sürdürdüklerini aktardı. Yeni kurulan bir fabrika olduğu için büyüme oranının bir önceki yıla göre yüzde 100 olduğuna vurgu yapan Ciğer, pandemi sürecinde e-ticarette olan hızlı yükselişin tüm ambalaj gruplarında olduğu gibi oluklu mukavva sektörünü de olumlu etkilediğini belirtti. 
2021 yılında bir önceki yıla göre büyüme hedefini yüzde 20 olarak belirlediklerini ifade eden Mahmut Ciğer, büyüme rakamlarının artışında entegrasyon süreci ile kağıt üretim tesislerindeki bilgi birikiminin kendilerini desteklemesi ve tedarik sürecinde kendilerine verdiği öncelik olduğunu kaydetti.
Konfeksiyon makineleri tarafında düz kalıplı kesim hattı ve destekleyici makineler üzerine projelerini oluşturduklarını ifade eden Ciğer, yeni düşük gramajlı yüksek mukavemetli kağıtları ile oluşturdukları ürünlerin müşterilerinden olumlu geri bildirimler aldıklarını söyledi. 

HEDEF PAZAR ABD

Geçen yıl ihracat departmanını da oluşturduklarını belirten Ciğer, pizza kutuları ve kağıt torba ürünlerine odaklandıklarını vurguladı. Özellikle pandemi süreciyle birlikte dışarıdan yemek siparişi verilmesinde artış kaydedildiğine dikkat çeken Ciğer, bu ürün gruplarında Avrupa ve Kuzey Afrika’ya ihracat yaptıklarını ve ABD’yi hedef pazar olarak belirlediklerini söyledi.