Ar-Ge ve inovasyona dayalı iş modeliyle ürün gamını tüketici beklentilerine paralel olarak devamlı genişletmeye devam eden Kerevitaş, 2021 yılının dokuz aylık döneminde ihracatını yüzde 81 oranında artırmayı başardı. 

YÜZDE 46 ARTIŞ GERÇEKLEŞTİ

Taze dondurulmuş gıda, konserve ve margarin pazarında faaliyetlerini sürdüren şirket, konsolide cirosunu 2021'in ocak-eylül döneminde 2020'nin benzer dönemine kıyasla, yüzde 46 artışla 3,15 milyar TL’ye yükseltti.

Şirketin Yağ İş Birimi’nde ciro yüzde 57,7 artışla 2,4 milyar TL olarak, Dondurulmuş Gıda ve Konserve İş Birimi’nde ise yüzde 23,5 artışla 820 milyon TL olarak kaydedildi.

Söz konusu dönemde firmanın konserve ve dondurulmuş gıda sektöründeki markası SuperFresh, pazara sunduğu yeni ürünlerle liderliğini pekiştirirken, tüketici ürünleri, ev dışı tüketim ve ihracat için yağ üretimi yapan Besler de yüzde 64 ciro payıyla pazardaki güçlü konumuna devam etti.

ULUSLARARASI YAPAY ZEKA ZİRVESİ İÇİN GERİ SAYIM ULUSLARARASI YAPAY ZEKA ZİRVESİ İÇİN GERİ SAYIM

"LİDERLİĞİMİZİ, GÜÇLÜ BİR KONUMA TAŞIDIK"

Firmalarının yılın dokuz aylık döneminde gösterdiği performansa ilişkin açıklamalarda bulunan Kerevitaş CEO'su Şükrü Çin, bahsi geçen dönemde liderliklerini güçlü bir konuma taşıdıklarını dile getirdi.

Gerek Türkiye'de gerekse dünyada sürdürülebilir büyümeye devam ettiklerini ifade eden Çin, "Ar-Ge ve inovasyon yatırımlarımızı artırarak ürün portföyümüzü tüketici beklenti ve ihtiyaçlarına göre sürekli geliştiriyoruz. 2021 yılının ilk dokuz ayında dondurulmuş gıda, konserve ve margarin pazarındaki lider konumumuzu güçlendirerek Krevitaş’ın güçlü markalarıyla tüketicilerimize yenilikçi lezzetleri sunmaya devam ettik." diye konuştu.

Şükrü Çin, 2021'in son iki ayına girerken sahip oldukları güçlü markalarla sektör liderliklerini sürdüreceklerini sözlerine ekledi. (AA)