Son dört yıldır Türkiye’deki büyüme trendine devam eden Kellogg, çalışanlar arasında kadın-erkek dengesine önem verirken yaptığı yeni yatırımlarla üretim kapasitesini artırıyor. Konuyla ilgili açıklama gerçekleştiren Kellogg Türkiye Genel Müdürü Burcu Yazıcı, “İç piyasada pazar payımızı artırmaya devam ediyoruz. Ayrıca ihracatta yeni pazarlara açılıyoruz. Büyüme hikâyemizi kadınlarla yazdığımızdan dolayı gururluyuz.” dedi. 

ÜST YÖNETİMİN YÜZDE 75’İ KADIN 

Kellogg Türkiye, geçen yıl itibarıyla ihracat faaliyetlerinde bulunmaya başladı. Ortadoğu ve Afrika bölgesine ürün gönderen firma, aynı zamanda yapılan yeni yatırımlar ve artan çalışan sayısıyla üretim kapasitesini artırdı. 

Kellogg Türkiye Genel Müdürü Burcu Yazıcı, bu başarı hikâyesinin temelinde, tüketici odaklı stratejinin, çalışan temelli uygulamaların ve özellikle kadın-erkek eşitliğine önem veren çalışan politikalarının bulunduğunu söyledi. Üst yönetim çalışanlarının ise yüzde 75’inin kadın olduğunun bilgisini veren Yazıcı, kadınlarla birlikte bir büyüme hikâyesi yazdıklarını belirtti. Yazıcı, “Mühendis çalışanlarımız arasında kadın sayısı oranımız da yüzde 40’ı buluyor. Çalışanlarımızın mutluluğuna önem veriyor, kadın-erkek dengesine dikkat ediyoruz, bu nedenle bu oran da yüzde 50” sözlerini kaydetti.

YILDA 15 BİN TONLUK ÜRETİM

Hedefleri doğrultusunda yeni açıldıkları pazarlarla Kellogg Türkiye’nin giderek daha da büyüdüğünü söyleyen Yazıcı, “Taleplere yetişmeye çalışıyoruz. Şirketimizin büyümesiyle yüzde 36 oranında çalışan artışımız da oldu. Kellogg Türkiye olarak yılda yaklaşık 15 bin tonluk üretim gerçekleştiriyoruz. “ dedi.

Ortadoğu ve Afrika bölgesine açıldıklarını söyleyen Yazıcı, “Belirtmem gerekiyor ki, biz büyüme hikâyemizi kadınlarla yazıyor ve bundan gurur duyuyoruz. İnanıyoruz ki, her alanda söz sahibi olan kadınlarımız, başarının da kırılmaz anahtarı ve kapısıdır. Kadınların yol göstericiliğinde hedeflerimize soluksuz ilerleyecek ve bundan asla ödün vermeyeceğiz” açıklamasında bulundu.