BEYAZ ET SEKTÖRÜNDE SÜRDÜRÜLEBİLİR ÜRETİME DEVAM BEYAZ ET SEKTÖRÜNDE SÜRDÜRÜLEBİLİR ÜRETİME DEVAM

Kaspersky, 2021 yılında Türkiye'de yüzde 33, işletmeden işletmeye (B2B) sektöründe ise yüzde 32 değerinde büyüme elde etti. Konuyla ilgili açıklama gerçekleştiren Kaspersky İş Geliştirmeden Sorumlu Başkan Yardımcısı Andrey Efremov, “Kurumsal iş birimimiz, piyasaya yeni ve önemli birçok ürün sundu. Bu önemli ürünlerimizle şirketimiz tarihindeki en iyi sonuçları elde etti. Kaspersky, 2021'de istikrarlı bir büyüme ortaya koyarak küresel olarak denetlenmemiş Uluslararası Finansal Raporlama Standartları (IFRS) gelirini yıllık yüzde 6,5 artışla toplam 752 milyon dolara çıkardı. Dijital dönüşüm süreci devam ederken siber güvenlik çözümlerine taleplerde artıyor. 2021 yılında birçok kurum için bu talepler güçlü bir şekilde devam ediyor. 

“ÜRÜN PORTFÖYÜNÜ GELİŞTİRMEYE ODAKLANIYORUZ” 

 Efremov, konuşmasına şu sözlerle devam etti: “Kaspersky olarak Ar-Ge ve teknoloji geliştirmek için sürekli yatırım yapıyoruz ve siber güvenlik ihtiyacına cevap vermek amacıyla ürün portföyümüzü geliştirmeye odaklanıyoruz. 2021 yılında 10 yeni ürünümüzü ve hizmetimizi piyasaya sunduk. Mevcut ürünlerimiz için 250’den fazla büyük ölçekli güncelleme yayınlayarak işlevlerimizi önemli ölçüde geliştirdik. Örneğin şirketin önde gelen çözümlerinden biri olan Kaspersky Industrial CyberSecurity, yıllık bazda yüzde 63 büyüme gösterdi ve tüm OT (Operasyonel Teknoloji) altyapısının güvenlik izlemesi için servisi merkezi yönetim panosuyla güçlendirildi. Bu pano vakalar, olay analitiği ve daha fazlasıyla zenginleştirilmiş, coğrafi olarak dağıtılmış tüm varlıkların bir haritasını sunuyor. Kaspersky ayrıca 2021'de 137 patent alarak toplam patent sayısını 1.240'a çıkardık.” (AA)