İZEV, markanın gücünü anlatıyor

İzev’i Unicef düzeyindeki bir markaya dönüştürmek için kolları sıvayan, Marka Direktörü Kural, Türkiye’nin tanıtımına 1 milyon avronun yeteceğini kaydetti.

İZEV, markanın gücünü anlatıyor
Robot Yatırımları

İstanbul Zihinsel Engelliler için Eğitim ve Dayanışma Vakfı’nı (İZEV) dünyaya duyurmak adına ses getiren projelere imza atan Kurumun Marka Direktörü Hakan Kural, işin anahtarının özgünlük olduğunu söylüyor.

ALGIYI OTURTMAK MARKANIN BAŞARISIDIR

İZEV Genel Sekreteri Merve Kılıç, başarılarının reçetesini şöyle anlatıyor: “Geçmişte, “sakat” olarak adlandırılan bireyler, bugün İZEV’in de etkisiyle, “farklı” olarak anılıyorsa, başarılı olduk, demektir”

Greenpeace ve İZEV’in öğrencilerini, bazen kıyı temizliğinde, bazen Cumhuriyet Balosu’na farkındalık getirirken, gördük.

MARKANIN REÇETESİ, ÖZGÜNLÜKTÜR

Müzik dünyasının kült markalarından Pink Floyd’un, “Another Brick in the Wall” gibi efsane bir şarkısını Türkçeleştirip, “Yaşam Hakkı-Duvar” adıyla tarihe not düşen İZEV, Miami’ de show yaptı.
Bu kez de Roger Waters’ı da davet ederek Miami Başkonsolosluğu’nda, Hayvanlar ve Biz Sergisi ile devam etti.

1 MİLYON AVRO İLE TÜRKİYE MARKASI...

National Geographic’ten ‘Hayvanlar ve Biz’ sergisi ile ilgili övgü dolu haberinde, farklılıklarımızı bu kadar sevimli kıldığı için de İZEV’e teşekkür ediyordu.
İZEV’in marka Direktörü, Hakan Kural, İspanya’dan aldıkları, Şampiyon filminin gösterim hakkı ile markanın dünyada dolaşımını sürdürdüklerini belirterek, “1 milyon avroluk bütçe ile Türkiye’nin dünyada daha iyi bir marka olarak çalışmak mümkün” şeklinde konuşuyor.

Güncelleme Tarihi: 12 Mart 2019, 17:34
Robot Yatırımları
YORUM EKLE

Enerji Zirvesi

Markaküpü

Dergiler
Partnerler