banner1013
x

İTO’dan “Kovid aklımda” kampanyası

İTO, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını sonrası kapılarını yeniden açacak mağazalar ve iş yerlerine yerleştirilmesi maksadıyla uyarı mesajları içeren görsel uygulamalar hazırladı.

İTO’dan “Kovid aklımda” kampanyası
EndüstrideAra1

İSTANBUL (AA) - İstanbul Ticaret Odası (İTO), yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını sonrası kapılarını yeniden açacak mağazalar ve iş yerlerine yerleştirilmesi maksadıyla uyarı mesajları içeren görsel uygulamalar hazırladı.

Mağaza ve dükkan kapıları ile iç bölümlerine konulacak uyarı sloganlarının, pandemi sonrası "yeni normal"in sorunsuz uygulanmasında yol gösterici olması hedefleniyor.

Özellikle müşterinin yoğun olarak bulunduğu alanlara yerleştirilecek olan görsellerde, “Kovid aklımda', Temassız kart kullanmayı unutma”, “Gönlünüz ferah, kartınız temassız olsun", "Aramızda 1,5 metrenin lafı mı olur?", “Kovid aklımda', Daha çok görüşmek için 14 kuralı unutma” şeklinde ifadeler bulunuyor.

Görseller, dileyen firmaların kolaylıkla ulaşıp kullanabilmeleri için İTO’nun web sitesinde de yer alıyor.”

İTO Başkanı olan Şekib Avdagiç,basın mensupalrına uyarı mesajları içeren görsel uygulamasına ilişkin yapmış olduğu açıklamada, “Kovid aklımda diyerek, tıpkı lades oyununda olduğu gibi ‘aklımda’ sözcüğünü uyarı mesajlarıyla canlı tutmayı amaçladık. Mağazalar yeniden açıldığında alacağımız her tedbir, olası ikinci salgın dalgasıyla karşı karşıya kalmamamıza katkıda bulunacak, olası ikinci dalgaya önlem olacak." şeklinde konuştu.

Uyulacak olan kuralların tezgahın önündekini de, ardındakini de güven ve sağlık içinde tutacağınıdile getiren Avdagiç, “Cumhurbaşkanımız Erdoğan’ın açıkladığı kademeli normalleşmeyi tamamlayacak tedbirleri hepimiz uygulamalıyız." dedi.

Avdagiç, şöyle devam etti:

“Mağazalarımız, restoranlar, berberler, imalat yerleri Kovid-19'dan sonra yeni alışveriş trendlerine hem kendilerini hem de müşterilerini hazırlıyor. Pandemiye karşı başarılı mücadelelerden birini yürüten ve diğer ülkelere örnek olan Türkiye’nin, normalleşme sürecinde de bu başarıyı göstermesi, uyarıları aklımızdan çıkarmamamızla mümkün olacaktır. Yeniden açılış olduğunda mağazanın düzenlenmesinden kuyruk yönetimine kadar birçok konu gündeme gelecek. Bu iş yerlerinde, işverenlerimizin de çalışanlarımızın da müşterilerimizin de ayrı ayrı dikkat edecekleri kurallar var."

Avdagiç, Sağlık Bakanlığı'nın ve Bilim Kurulu’nun açıklamalarına harfiyen uyulmasının süremesi çağrısındı yaptı.

Güncelleme Tarihi: 09 Mayıs 2020, 10:45
YORUM EKLE

Robot Zirvesi

Endüstri 40 Zirvesi

Dergiler