Hyundai Motor Company, devam etmekte olan salgın ve tedarik zinciri sorunlarına rağmen bir önceki yıla göre satışlarında yüzde 3,9 artış kaydederek 2021'de başarılı bir satış performansı gösterdi. Proaktif ve pazarlara özel satış stratejilerinin beraberinde yeni geliştirmiş olduğu SUV modellerinin de etkisiyle yukarı yönlü çıkışını sürdüren ve aralık ayında 334 bin 242 satan Hyundai, özellikle müşterilerinin ihtiyaçlarını karşılayan ve bütün dünyada yükselen bir trend olan SUV modelleri ile öne çıktı.

Geçen yıl IONIQ 5 modelini satışa sunan Hyundai, 2022 senesinde da optimize ettiği stratejik planlarıyla çıkışını sürdürmeyi ve yüzde 11 dolayında artışla dünya genelinde 4,32 milyon adet satış gerçekleştirmeyi düşünüyor. Sunduğu modellerle marka, 2021 senesinde 3,89 milyon adet satmıştı.

2022'DE DE ELEKTRİFİKASYONA AĞIRLIK VERECEK

Hyundai, elektrikli otomobillerde söz sahibi olarak sektöre öncülük etmeyi de amaçlıyor. Türkiye'de de başarılarını ve iddiasını satışa sunacağı yeni modellerle devam ettirmek isteyen Hyundai, geçen sene olduğu gibi 2022'de de elektrifikasyona ağırlık vererek geleceğin mobilitesine yatırımlarını sürdürecek. (AA)
 

EGE TEKSTİL İHRACATÇILARININ GÜNDEMİ "SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK" EGE TEKSTİL İHRACATÇILARININ GÜNDEMİ "SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK"