Hilti Türkiye Genel Müdürü Banu Deniz Çetinkol, bu yıl dijitalleşme yatırımlarına ve inşaat sektöründe verimliliği artıracak ürün, servis ve yazılımlar geliştirmeye devam edeceklerini açıkladı. 
Türkiye’de kurdukları partnerliklerle yerel üretimi arttırmayı hedeflediklerini belirten Çetinkol, Hilti olarak 6 kıtada 120’den fazla ülkede ‘Sürdürülebilir, değer yaratan birorganizasyon’ olma stratejisi doğrultusunda faaliyet gösterdiklerini belirtti. Şantiyedeki dijitalleşmenin kendi alanlarındaki öncüsü olmayı hedeflediklerini söyleyen Çetinkol, müşterilerine bütüncül çözüm sunmak amacıyla mekanik ve elektrik tesisatların borulama ve askılama sistemleri için hayata geçirdikleri Hilti Modüler Destek Sistemleri’nin lansmanını da bu yıl gerçekleştirmeyi planladıklarını ifade etti.
Hilti Türkiye olarak pandemi sürecinden öğrendikleriyle dijital kanallarını çok daha efektif kullanan bir organizasyon haline geldiklerini belirten Çetinkol, İş süreçlerini dünya ve Türkiye’deki gelişmeleri göz önünde bulundurarak sürekli güncellediklerini belirtti. 
Pandemi döneminde müşterilerinin verimliliğini artıran ve riski en az seviyeye indiren ürün, servis veyazılımlarla öne çıktıklarını belirten Çetinkol, bu süreçte Hilti Global’in projesi kapsamında Salesforce’a geçtiklerini söyledi. 

JAİBOT’U TANITTILAR

AskHilti platformu ile müşterilerin tüm teknik sorularına cevap verdiklerini ifade eden Çetinkol, aynı zamanda bu platformu makaleler ve webinarlar ile zenginleştirdiklerini söyledi. Çetinkol, Hilti Online üzerinden her türlü alışverişlerini yaparak HiltiTahsilat Sistemi ile tüm ödemelerini kolaylıkla gerçekleştirebilecekleri ayrı bir platformu hayata geçirdiklerini de belirtti. Jaibot'un Hilti’nin ilk yarı-otonom, mobil, tavanda delim robotu olduğunu belirten Çetinkol, Hilti Jaibot’un mekanik, elektrik ve tesisat yüklenicilerinin üretkenlik, güvenlik ve işgücü eksikliği sorunlarının üstesinden gelinmesine yardımcı olduğunu aktardı. 
için “İş Ortaklığı” modeli ile müşterileriyle daha fazla etkileşim halinde olacaklarını vurgulayan Çetinkol, bu modelde servis ve yazılım danışmanlarının, müşterilere ofis, şantiye ve üretim alanlarında ziyaret ederek müşteriye özel analizler yapacak ve onların yaşadıkları zorlukları belirleyip çözüm önerileri ile potansiyel tasarruflarını sunacağını söyledi.