Hedef, Türk markalarını uluslararası arenaya taşınması

Amazon'un Avrupa Büyümeden Sorumlu Başkan Yardımcısı olan Alex Ootes, lojistik çözümleri sunan Amazon Lojistik'i Türkiye'de hizmete açtıklarını söyleyerek, "Türkiye'deki satış ortaklarımızın Amerika, Asya-Pasifik, Orta Doğu ve Kuzey Afrika pazarlarına da satış yapabilmeleri için 'global satış' hizmetimiz var. Hedefimiz, Türk markalarını uluslararası arenaya taşımak."  şeklinde konuştu.

Hedef, Türk markalarını uluslararası arenaya taşınması

İSTANBUL (AA) - Amazon'un Avrupa Büyümeden Sorumlu Başkan Yardımcısı olan Alex Ootes, lojistik çözümleri sunan Amazon Lojistik'i Türkiye'de hizmete açtıklarını söyleyerek, "Türkiye'deki satış ortaklarımızın Amerika, Asya-Pasifik, Orta Doğu ve Kuzey Afrika pazarlarına da satış yapabilmeleri için 'global satış' hizmetimiz var. Hedefimiz, Türk markalarını uluslararası arenaya taşımak."  şeklinde konuştu.

Türkiye'deki operasyonlarında bir seneyi arkasında bırakan Amazon.com.tr, Türk KOBİ'leri buluşturduğu ilk satıcı toplantısını İstanbul'da düzenledi.

Toplantının açılışı sırasında söz alan Amazon Avrupa Büyümeden Sorumlu Başkan Yardımcısı Ootes, Amazon'un, küçük ya da büyük her ölçekteki işletmenin gelişimini desteklediklerini belirtti.

İşletmelerin işlerini büyütmeleri amacıyla yeni hizmetler geliştirmekten ötürü büyük heyecan duyduklarını aktaran Ootes; "Amazon.com.tr olarak haziran ayında KOBİ'lerin büyüyerek gelişmeleri ve güçlenmeleri için yaptığımız çalışmalarla Türkiye'den Avrupa'ya ihracat hizmeti başlattık. Ekimde duyurduğumuz gelişmiş lojistik çözümleri sunan Amazon Lojistik hizmetiyle ise yeni müşterilere ulaşmanın yolunu açtık. Şimdi sırada Türkiye'deki satış ortaklarımızın Amerika (ABD, Kanada, Meksika), Asya-Pasifik (Japonya, Hindistan, Avustralya, Singapur), Orta Doğu ve Kuzey Afrika (Birleşik Arap Emirlikleri) pazarlarına da satış yapabilmeleri için 'global satış' hizmetimiz var. Türk KOBİ’leri artık bu pazarlarda da satış yapabilecek. Hedefimiz, Türk markalarını uluslararası arenaya taşımak." şekilnde konuştu.

Gerçekleştirdikleri hizmetlerin tamamının Türk işletmelerine vermiş oldukları önemin bir göstergesi olduğunu belirten Ootes, "Türkiye'deki satıcıların işlerini büyütmelerini, müşterilerimizin ise Amazon'da aradıkları her şeyi bularak mutlu alışveriş deneyimi yaşamalarını çok önemsiyoruz." dedi.

Amazon.com.tr Ülke Müdürü olan Richard Marriott da Amazon.com.tr olarak Türkiye'deki işletmelerin büyüyerek gelişmeleri ve güçlenmeleri amacıyla çalıştıklarını belirtti.

Marriott, "Hedefimiz, Türk KOBİ'lerinin favori satış kanalı olmak. Bu toplantı da KOBİ'lerin e-ihracatla büyümelerini sağlamak ve uluslararası arenada satışlarını artırmaları için önemli bir araç. Amazon'un gelişmiş teknolojisi, dünya standartlarındaki lojistik altyapısı ve uzman müşteri hizmetleriyle tasarladığımız e-ihracat programıyla Türk KOBİ'lerinin işlerini büyütmelerine yardımcı olmayı amaçlıyoruz." şeklinde konuştu.

Avrupa'ya e-ihracatın, Türk KOBİ'leri açısından son derece önemli bir fırsat  sunduğuna dikkat çeken Marriott, "Amazon Lojistik ile de Amazon.com.tr müşterileri, hızlı teslimat hizmetinden faydalanıyor. Ayrıca kullanıcılarımız, Amazon'un dünya standartlarında sunduğu müşteri hizmetinin rahatlığıyla gittikçe büyüyen eşsiz ürün yelpazesine erişebiliyor." dedi.

Amazon.com.tr'nin sunmuş olduğu yeni fırsatlar ve e-ihracatla satışları artırmanın yollarının paylaşıldığı satıcı toplantısına yaklaşık 150 KOBİ katılım gösterdi.

Toplantıda, KOBİ'lere Amazon'un Avrupa "pazar yerlerinde" satışta başarılı olmalarına yardımcı olacak araç ve kaynaklardan nasıl yararlanacakları hakkında bilgi verildi.

Amazon.com.tr Ülke Müdürü Marriott ve Satıcı Hizmetleri Ülke Lideri Hartmut Fink ise e-ihracat ve Amazon Lojistik gibi yeni hizmetler konusunda KOBİ'lerin sorularını cevapladı.

Güncelleme Tarihi: 06 Kasım 2019, 16:57
YORUM EKLE

ST Endüstri Radyo

Markaküpü

Dergiler
Partnerler