Giz Kozmetik, 150’den fazla ürünüyle ve 80 ülkeye gerçekleştirdiği ihracat çalışmalarıyla büyümesini sürdürüyor. Giz Kozmetik, 2019 yılında 10 milyon dolar ihracat gerçekleştirmişti. Pandemi sürecinde ise Türkiye’nin hijyenik ürün ihtiyacını gidermek amacıyla çalışmalarına ağırlık verdi. Giz Kozmetik, yurt dışında elde ettiği başarıyı dijital pazarlama yoluyla Türkiye’ye taşımayı hedefliyor. Konuyla ilgili açıklama gerçekleştiren Giz Kozmetik Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Zengin, “Koronavirüs pandemisinin ülkemizi etkisi altına almasıyla hijyen ürünlerinde tarihi satışlar yaşandı. Hayatın eve taşınmasıyla tüm dünya tüketicilerinin hijyen ürünlerine artan ilgisiyle sektör bu dönemde adeta patlama yaptı. Mevcuttaki ürün gamımıza Ar-Ge çalışmalarımıza hız vererek yenilerini ekledik. Ar-ge ve üretim süreçlerimizdeki titizliğimiz ile en çok tercih edilen markalardan olduk.  Hem kendi markalarımızla hem de ‘private label’ yaptığımız ürünlerle hızla büyümeye devam ediyoruz” dedi.