banner1112
x

FLO MAĞAZACILIK SEKTÖRÜNDE ÖNCÜ OLDU

FLO Mağazacılık, ilk akredite "Ayakkabı Tasarım Merkezi" ile sektörünün öncüsü oldu. Firmanın CEO'su Burak Övünç konuyla ilgili açıklamalarda bulundu.

FLO MAĞAZACILIK SEKTÖRÜNDE ÖNCÜ OLDU
Enerji Zirvesi

FLO Mağazacılık, Türkiye’nin ilk "Ayakkabı Tasarım Merkezi" akreditasyonunu Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı’ndan alarak sektöründe öncü oldu.

SEKTÖRÜN GELİŞMESİNE KATKIDA BULUNACAK

Konuyla ilgili firmadan yapılan açıklamada, son teknolojiyi ve moda trendlerini ürünlerine yansıttığı koleksiyonlar hazırlayan FLO, tüketicilerin beklenti ve taleplerini ön görerek ayakkabı sektöründe inovatif çalışmalar yürütüyor.

Bu doğrultuda firmanın bünyesinde hayata geçirdiği Türkiye’nin ilk "Ayakkabı Tasarım Merkezi", T.C. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından tescil edildi.

Tasarım merkezinde sürdürülebilir ham maddelerin kullanılması, ileri taban teknolojileri ile inovatif ürünlerin çeşitlendirilmesi, araştırma analizleri ile üretimde iyileştirmelerin gerçekleştirilmesi gibi farklı konularda çalışmalar yapılarak sektörün gelişmesi için katkı sağlanacak.

ÜNİVERSİTE-SANAYİ İŞ BİRLİĞİ İLE İLGİLİ İLK ADIM ATILDI

Ayrıca bu kapsamda şirket, Aydın Üniversitesi Ayakkabı Tasarım ve Üretimi Bölümü ile birlikte 3 ayrı proje de yürütmeye başladı.

Bununla birlikte yoğun olarak farklı üniversitelerle yenilikçi projelerin altyapı çalışmalarının sürdürüldüğü tasarım merkezinde, gelecek dönemde sürdürülebilirlik, geri dönüşüm ve akıllı giyim ürünleri gibi konularda gene sektöre öncülük edecek projelerin hayata geçirilmesi bekleniyor.

"HER NOKTADA AYAK İZİMİZ VAR"

Bakanlık akreditasyonları hakkında görüşlerini paylaşan FLO Mağazacılık CEO'su Burak Övünç, Ar-Ge merkezinin ardından tasarım merkezinin de akreditasyonunu almaktan dolayı duydukları memnuniyeti dile getirdi.

Ayakkabı sektörü denildiğinde ilk akla gelen marka olduklarına dikkati çeken Övünç, "Sektörün A’dan Z’ye her noktasında ayak izimiz var. Sürekli olarak tüketicilerimizi dinliyoruz. Başarımızın sırrı tam da bu noktada yatıyor. Tüketicilerin değişen ve gelişen ihtiyaçlarını yakından takip ediyoruz, onların ne istediklerini çok iyi biliyoruz." diye konuştu.

Üreticilikten gelen bilgi birikimlerini Türkiye'nin yanı sıra İtalya ve Çin'deki tasarım ofisleri aracılığıyla katma değerli ürünlere dönüştürdüklerini kaydeden Övünç, bu sayede en yeni üretim teknolojilerini ve malzemeleri yakından takip ederek güncel trendleri koleksiyonlarına aktarabildiklerini vurguladı.

"TASARIM MERKEZİMİZDEKİ İSTİHDAMIMIZI ARTIRACAĞIZ"

Akredite ayakkabı tasarım merkezleri ile sektöre yeniden öncülük ettiklerini söyleyen Övünç, "Sürdürülebilir inovasyon ve gelişmiş tasarım işlerine odaklandığımız tasarım merkezimizle, üniversite-sanayi iş birliğini artırma, yenilikçi ürünler yaratma, sektörün bilgi birikimine ve dolayısı ile ülkemizin ayakkabı sektöründeki rekabetçiliğine katkı sağlamayı amaçlıyoruz." dedi.

Gelecek dönemde de yenilikçi ürünlerle sektörde öncü olmayı sürdüreceklerini dile getiren Övünç, "Ayakkabı alanında Türkiye’de bir ilk olan tasarım merkezimizde 36 tasarımcı ile başladığımız yolcuğumuzu, bu alandaki istihdamımızı artırarak sürdüreceğiz." diyerek sözlerini noktaladı. (AA)

 
 

Güncelleme Tarihi: 11 Ağustos 2021, 11:12
YORUM EKLE

Robot Zirvesi

Proses Zirvesi

Dergiler