Finans, telekomünikasyon ve e-ticaret firmalarının çağrı yoğunluğu büyüdü

Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD) Yönetim Kurulu Başkanı olan Rengin Ağılönü, "Bu dönemde evlerinden çıkamayan vatandaşlara kesintisiz hizmet verilmesini sağlayan çağrı merkezlerinin kritik rolü bir kez daha anlaşıldı. Özellikle finans, telekomünikasyon ve e-ticaret sektöründe faaliyet gösteren firmaların çağrı yoğunluklarında artış oldu. Telekomünikasyonda yüzde 30, e-ticarette yüzde 30-40, bankacılıkta ise yüzde 25 artış yaşandı." konuştu.

Finans, telekomünikasyon ve e-ticaret firmalarının çağrı yoğunluğu büyüdü
Endüstri 40 Zirvesi

İSTANBUL (AA) - Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD) Yönetim Kurulu Başkanı olan Rengin Ağılönü, "Bu dönemde evlerinden çıkamayan vatandaşlara kesintisiz hizmet verilmesini sağlayan çağrı merkezlerinin kritik rolü bir kez daha anlaşıldı. Özellikle finans, telekomünikasyon ve e-ticaret sektöründe faaliyet gösteren firmaların çağrı yoğunluklarında artış oldu. Telekomünikasyonda yüzde 30, e-ticarette yüzde 30-40, bankacılıkta ise yüzde 25 artış yaşandı." konuştu.

ÇMD Başkanı Ağılönü, konuyla ilgili olarak yapmış olduğu yazılı açıklamayla Koronavirüs sürecinde pek çok şirketin müşteri hizmetlerinin devamını sağlayarak, müşteri ihtiyaçlarını karşılayan sektöre ilişkin son durumu masaya yatırdı.

Dernek olarak, tüm insanlığı tehdit eden Kovid-19 salgınının yayılımını engellemek ve toplum sağlığını korumak kadar, ekonomik ve sosyal fayda üretmeyi sürdürmek için mevcut döngünün korunmasını da önemsediklerini aktaran Ağılönü, üyelerin bu zorlu dönemde mevcut yapılarını koruyarak hizmet vermeyi sürdürdüğünü dile getirdi.

Bu dönemde evlerinden çıkamayan vatandaşlara kesintisiz hizmet verilmesini sağlayan çağrı merkezlerinin kritik rolünün bir kez daha anlaşıldığını belirten Ağılönü, şöyle devam etti:

"Salgın, sosyal, ekonomik ve teknik olarak tüm sektörlerde olduğu gibi çağrı merkezi süreçlerini de etkiledi. İçinde bulunduğumuz sosyal izolasyon döneminde, çağrı yoğunluğu hizmet verilen sektörlere göre farklılık gösteriyor. Özellikle finans, telekomünikasyon ve e-ticaret sektöründe faaliyet gösteren firmaların çağrı yoğunluklarında artış oldu. Telekomünikasyonda yüzde 30, e-ticarette yüzde 30-40, bankacılıkta ise yüzde 25 artış yaşandı.

Bugün tüketiciler taleplerini karşılayabilmek, sorularına yanıt bulabilmek için her zamankinden daha fazla çağrı merkezleri ile temas ediyor. Salgın öncesinde müşteri deneyimini merkezine alarak yatırım yapan şirketler, bu dönemde sorunsuz işleyen müşteri hizmetleriyle marka bağlılıklarını güçlendirdiler."

Güncelleme Tarihi: 15 Mayıs 2020, 17:17
YORUM EKLE

Proses Zirvesi

Endüstri 40 Zirvesi

Dergiler

ST Endüstri Radyo Canlı Yayını