Markaların kadın ve kız çocuklarına yönelik ortaya koydukları farkındalık projelerini ele alan Kadın Dostu Markalar Dijital Platformu tarafından düzenlenen farkındalık ödülleri sahiplerini buldu. Kadın Dostu Markalar Dijital Platformu, kadının toplumdaki konumunu ve gücünü destekleyen markaların farkındalık projelerini toplumun beğenisine sundu.
Kadınlarının ekonomik özgürlüklerini kazanması için çalışmalar yürüten Farmasi, bu çerçevede ilk 10 marka arasında yer alarak ödüle layık görüldü.

HEDEFLERİ DAHA FAZLA KADINA ULAŞMAK

Kadınların toplumda eşit haklara sahip olması ve güçlenmesini destekleyen projeleriyle öne çıktıklarını söyleyen Farmasi’nin Yönetim Kurulu Üyesi Emre Tuna, bu özel ödülle birlikte şimdi omuzlarında çok daha fazla yük olduğunu belirtti. Tuna, daha fazla kadına ulaşmak ve onları desteklemek için var güçleriyle çalışacaklarını da sözlerine ekledi.