İSTANBUL (AA) - Michelin Grubu çatısı altında Türkiye’nin 46 ilinde 140’ı aşkın servis noktasıyla profesyonel lastik ve araç bakım hizmeti sunan Euromaster, “Euromaster Ulusal Franchise Toplantısı” kapsamında çalışanları, bayileri ve tedarikçileriyle buluştu.

“Gelişime Devam” mottosuyla  düzenlenen toplantıda 2019 yılına ilişkin hedef ve stratejiler görüşüldü.

Toplantıda söz alan  Euromaster Türkiye Genel Müdürü Jean Marc Penalba, 2018’de önemli projelerin altyapısının tamamlandığını vurgulayarak,  bu sene odaklanacakları çalışmalar arasında yer alan “dijital dönüşüm projesi” hakkında bilgiler sundu.

Müşteri deneyimini geliştirmek, bununla birlikte servis noktalarını daha da verimli hale getirmek için teknolojiye ve müşteri beklentilerine ayak uydurmanın önemine değinen Penalba “Müşteri beklentileri ve teknoloji sürekli gelişiyor, değişiyor. Biz de bu beklentileri karşılamak için dijital dönüşüm projemizi hayata geçirdik. Bu sayede müşterilerimize ve franchise noktalarımıza sunduğumuz servis deneyimini optimize etmeyi amaçlıyoruz” i şeklinde konuştu.

Penalba, 2017 ve 2018 yıllarında toplamda 50 yeni servis noktasının açılışını gerçekleştirdiklerine dikkat çekerek “Türkiye potansiyeline her zaman güvendiğimiz bir ülke oldu. Bize güvenen franchiseelerimizden, iştiraki olduğumuz Michelin Grubu’ndan, iş ortaklarımızdan ve müşterilerimizden aldığımız güçle, perakende ve filo müşterilerimiz tarafında öncelikli olarak tercih edilen servis ağı olmayı hedefliyoruz. Tüm bunlarla birlikte Türkiye’deki büyümemizi sürdürmeyi ve servis noktası sayımızı beş yıl içinde 200’e çıkarmayı hedefliyoruz.” şeklinde konuştu.