Kovid-19 pandemisine rağmen 2020 yılında hedeflerini tutturan Lidya Grup, 2021 yılında yüzde 40'tan fazla bir büyüme hedefliyor.

"YILA İYİ BAŞLANGIÇ YAPTIK"

Dijital baskı sektörü oyuncularından Lidya Grup'un yönetim kurulu üyeleri, bölge yöneticileri, finans, satış, servis bölge yöneticileri Taksim International Abant Palace Hotel’de bir araya gelerek 2020 yılı masaya yatırdı ve 2021 yılı planları ve hedeflerini değerlendirdi.

Yıla iyi bir başlangıç yaptıklarını belirten Grup Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Öz, temsil ettikleri Xerox, Epson, Efi, Sutec markalarını Türkiye'de başarıyla yönettiklerini ifade etti ve sözlerini şöyle sürdürdü: "Daima müşterilerimizin yanında yer alarak, hem teknoloji danışmanlığı yapıyoruz, hem proje finansmanı sağlıyoruz, hem çok güçlü olduğumuz satış sonrası servis hizmetimizde çözüm odaklı yaklaşıyoruz. Temsil ettiğimiz markalar, bilgi birikimimiz, tecrübemiz, organizasyon yapımız ve finansal gücümüz ile Türkiye’de lideriz ve Avrupa’nın sayılı birkaç firmasından birisiyiz. 2020 pandemiye rağmen, hedeflerimizin tuttuğu bir yıl oldu. 2021 yılına başarılı bir başlangıç yaptık ve bu yıl yüzde 40’ın üzerinde bir büyüme hedefliyoruz."

"YENİ PROJEMİZ, TÜRKİYE GENELİNDE HİZMET VERECEK"

Önümüzdek dönemde farklı projeler hayata geçirmeyi amaçladıklarını kaydeden Öz, bunlardan birinin Türkiye geneline hizmet verecek merkezi call center projesi olduğunu, projeyle birlikte müşterilerine verimli ve hızlı bir şekilde hizmet vermeyi sürdüreceklerini ifade etti.

Müşterilerinin makina parkına değer katacak ve daha ekonomik maliyetlerle sahip olacağı konfigürasyonların olduğu modeller üzerinde çalıştıklarını aktaran Öz, "Bu doğrultuda Sutec markamızı, inkjet geniş format baskı makinalarını pazarına sunduk. 90x60, 75x90, 110x150, 150x130 ve 3.20x2.0 gibi farklı baskı alanına sahip ürün gamı sayesinde çok yönlü üretim kapasitesi fırsatı sağlandı. Ayrıca, tekstil baskı sektörüne yüksek kalitede baskı imkanı sağlayan Sutec dijital tekstil makinalarını pazara sunduk. Bugün Lidya Grup temsil ettiği makineler ile müşterilerine tüm medya ve materyallere baskı yapma imkanını sağlıyor" şeklinde konuştu.

"MARKALARIMIZLA, YENİ BAŞARILARA İMZA ATACAĞIZ"

Lidya Grup Satış Direktörü Adem Öz ise, son yıllarda ve 2020'de pandemiden dolayı yatırımların ertelendiğini ancak teknoloji yatırımlarının ertelenmeden biran önce yapılması gerektiğini söyleyerek, "Geçen yılın son çeyreğinden itibaren işlerimizde ciddi bir ivme yaşanıyor ve biz de 2021'e güzel bir başlangıç yaptık. Geçtiğimiz yıldan itibaren bilhassa endüstriyel baskı cihazları tarafında ciddi bir talep gerçekleşiyor ve talep bu yıl da devam edecek. Ayrıca bu yıl, son dönemlerde ertelenen işlerin de sonuçlanacağı bir yıl olacak. Firma olarak biz, şartlar ne olursa olsun işimize daima pozitif bakıyoruz, yeni fırsatlar oluşturuyoruz ve bu nedenle de hedeflerimize ulaşıyoruz. Örneğin geçtiğimiz yıl e-ticaret yapan işletmelerin işlerine, temsil ettiğimiz makinalar ile değer katmaya devam ettik. Özetle, müşterilerimizin iş süreçlerine artı değerler katabilme noktasında, ürün gamımıza yeni makinaları eklemeye devam edeceğiz. Markalarımızla birlikte, yeni başarılara imza atacağımız heyecan verici bir yıldayız" dedi.

Yeni bir heyecanla, daha çevik ve etkin bir organizasyon yapısıyla yıla güçlü bir başlangıç yaptıklarını anımsatan Grup İnsan Kaynakları ve İdari İşler Yöneticisi Betül Kayacık da, "Satış kanalımızı tek çatı altında topladık ve organizasyonda düzenlemeler gerçekleştirdik. Ayrıca, önümüzdeki günlerde ülke geneline hizmet verecek merkezi call center projemizi hayata geçirmek için çalışıyoruz" ifadelerini kullandı.