Satın alma deneyiminde yeni bir dönem başlatan Cargill, gıda sektörüne özel emtia bilgisi sunan Market Intelligence (MiApp) mobil uygulaması ile firmanın müşterisi olan üreticiler küresel emtia fiyatlarına ve sektörel bilgilere anlık olarak ulaşabilecek.

DAHA VERİMLİ SATIN ALMA FIRSATI VERİYOR

Türkiye, Orta Doğu ve Afrika'daki müşterilerin kullanımına sunulan mobil uygulama, gıda bileşeni satın alan üreticilerin ihtiyacı olan piyasa bilgilerini gerçek zamanlı sağlıyor ve bu sayede üreticiler daha verimli satın alım yapma imkanı buluyor. 

Söz konusu uygulama ile Cargill'den yenilebilir yağ tedarik eden üreticiler, sektöre yönelik güncel haberlere, gelişmelere ve firmanın piyasa uzmanlığına erişebiliyor.

Kuzey Amerika ve Avrupa'daki müşterilerin de faydalandığı uygulama sayesinde piyasa haberleri, risk yönetimine ilişkin paylaşımlara tek bir platform üzerinden kolayca ulaşılıyor.

Gıda sanayindeki müşterilere özel olarak geliştirilen uygulama, 7/24 emtia bilgisi veren ilk dijital mobil uygulama olma özelliği de taşıyor.

"PAZARDA ÖNE ÇIKMALARINA DESTEK VERİYORUZ"

Cargill Gıda Orta Doğu, Afrika ve Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı ve Üst Yöneticisi (CEO) Murat Tarakçıoğlu, uygulamanın sektörde öncü olduğunu aktararak, şirket hedefleri olan müşteri odaklılık çerçevesinde ve inovatif çözümler sunmak amacıyla çalışmalarına kesintisiz devam ettiklerini ifade etti.

Tarakçıoğlu, bu kapsamda dijital teknolojinin getirdiği rahatlık ve erişebilirlik dolayısıyla geliştirdikleri mobil uygulamaları MiApp'i kullanan müşterilerinin, piyasaya yönelik risklerle ilgili güncel, son dakika bilgilere sahip olarak hedeflerine ulaşmada en doğru adımları atabileceklerlerine dikkat çekti. 

Riskler doğru şekilde yönetildiğinde fırsata dönüştürülebildiğini ifade eden Tarakçıoğlu, "Biz de müşterilerimize riskleri en iyi şekilde değerlendirerek pazarda öne çıkmalarına yardımcı oluyoruz." ifadelerini kullandı. (AA)