Ekol Lojistik, faaliyet gösterdiği sektöründeki 32 yıllık uzmanlığını e-ticaret alanına taşıdı ve bugüne kadar attığı adımları daha bütünleşik hizmet vereceği bir yapıya dönüştürdü. Ekol Lojistik, yeni markasıyla uçta uca hizmet sunacak ve müşterilerinin kendi üretimlerine odaklanmalarını sağlayacak. Ekol, çok uluslu yapısının sağladığı avantajla da müşterilerinin dünyaya kolay açılmasının önündeki engelleri kaldıracak.

“E-TİCARET TÜM MARKALARA BÜYÜK FIRSATLAR SUNUYOR”

Konuyla ilgili açıklama gerçekleştiren Ekol Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Musul, “E-ticaret sektörü hızlı bir şekilde büyüyor ve hem yerel hem de küresel olmak üzere tüm markalar büyük fırsatlar sunuyor. Özellikle yeni trendler geliştiren firmaları rekabet konusunda birkaç adım öne çıkartıyor. Biz lojistik servis sağlayacağı olarak müşterilerimiz için kapsamlı bir deneyim sunacağız. Bu hizmetimizi de Ekol 360 markamızla gerçekleştireceğiz. Teknolojik, hızlı, proaktif ve inovatif E2E çözümlerimizi güçlü altyapımızla sunmak için kurduğumuz Ekol360 markasıyla sadece Ekol’e değil tüm e-ticaret ekosistemine katma değer sağlama fırsatı elde edeceğiz.” diye konuştu.
 
 

"TÜRKİYE'NİN EN İYİ İŞVERENLERİ" LİSTESİ AÇIKLANIYOR "TÜRKİYE'NİN EN İYİ İŞVERENLERİ" LİSTESİ AÇIKLANIYOR