Türk Telekom’un iştiraki AssisTT, Contact Center World tarafından gerçekleştirilen The 2020 Top Ranking Performers Awards’tan iki dünya birinciliğiyle döndü.
AssisTT, “Best Contact Center (outsourced)” (En İyi Çağrı Merkezi) ve Türksat KabloTv projesiyle de “Best in Customer Service (outsorced)” (En İyi Müşteri Hizmetleri) kategorilerinde iki ayrı dünya birinciliği ödülüne layık görüldü. 

SEKTÖRÜN GELECEĞİNE YÖN VERMEYİ SÜRDÜRECEKLER

70 ülkeden 2000 başvurunun yarıştığı uluslararası ödül programında, ‘En İyi Çağrı Merkezi” ve ‘En İyi Müşteri Hizmetleri’ kategorisinde dünya birincisi olduklarını söyleyen AssisTT Genel Müdürü Haktan Saran, başarılarının uluslararası platformlarda da tescillenmesinden büyük mutluluk duyduklarını belirtti. Değişen ve dönüşen müşteri alışkanlıklarına çevik çözümler sunma ve müşterilerini her işin merkezinde tutma vizyonlarının ödüle layık görülmelerinde önemli rol oynadığını vurgulayan Saran, teknoloji, inovasyon ve ekiplerimizin yetkinliklerine yaptığımız yatırımlarla çağrı merkezi sektörünün geleceğine yön vermeyi sürdüreceklerini ifade etti.

.