DEFACTO "FİJİTALLEŞME"YE DEVAM EDİYOR

DeFacto, "fijitalleşme" stratejisi çerçevesinde müşterilerine dijital ve fiziksel alışveriş deneyimini bir arada sunuyor.

DEFACTO "FİJİTALLEŞME"YE DEVAM EDİYOR
EndüstriForum

Hazır giyim ve moda sektörü markalarından DeFacto, "fijitalleşme" stratejisini İstanbul Torium AVM'deki fijital akıllı mağazası ile sürdürüyor.

Türkiye'deki ilk akıllı moda mağazasını İstanbul Akasya AVM'de açarak, mağazasında robot satış danışmanları, akıllı aynalar ve sanal gerçeklik gözlükleri ile dijial alışveriş deneyimi yaşatan marka, bu kez de “fijitalleşme” stratejisi kapsamında Torium AVM’deki mağazasında fijital akıllı mağaza sunuyor.

ALIŞVERİŞ KİOSKU İLE ADRESLERİNE GÖNDEREBİLİYORLAR

Fiziksel ve dijital alışveriş deneyimini aynı anda sunan mağaza, modern localama sistemi ile müşterilerin ürünleri deneyip, beğendikten sonra online alışveriş kiosku üzerinden paketlerini istedikleri adreslere sipariş edebilmelerine imkan veriyor.

Müşterilerin ihtiyaçlarını karşılayacak alışveriş deneyiminin tamamı, inovatif alışveriş ortamı ve kendin öde sistemleri mağazada yer alıyor ve kasa sırası ve ödeme süreçleri gibi özellikle özel günler ve black friday (kara cuma, efsane cuma) gibi alışveriş dönemlerinde artan talepte süreci hızlandırıyor.

Alışverişler, Noya Bilgisayar tarafından sağlanan alışveriş kioskları üzerinden yapılıyor.

FİJİTALLEŞME NEDİR?

Defacto CEO'su İhsan Ateş, fiziksel mağazalar ve online mecraları birleştirdiklerini açıklarken, dönemin adının da "Fijitalleşme" olacağını söylemişti.

Fiziksel ve dijital kelimelerinin birleşmesinden oluşan kavram, fiziksel ve dijital olanın bir arada var olabileceği anlamına geliyor.

Güncelleme Tarihi: 10 Ocak 2021, 18:04
YORUM EKLE

Robot Zirvesi

Proses Zirvesi

Dergiler
Partnerler