Brand Finance tarafından her yıl geleneksel olarak yayınlanan "Türkiye'nin En Değerli Markaları” araştırmasının 2020 sonuçları açıklandı. Dardanel, Brand Finance firmasının “Türkiye’nin En Değerli Markaları” araştırması listesinde yer aldı ve 79’uncu sıraya yerleşti. Gıda üreticileri arasındaki de konumunu güçlendirdi. 

SANAYİNİN DEVLER LİGİNDE 

Dardanel hem gerçekleştirdiği yatırımlarla hem yükselen finansal performansıyla hem de pazarlama stratejileriyle marka değerini yükseltmeye devam ediyor. Dardanel, “Türkiye’nin En Değerli Markaları” listesinde 79’uncu sıraya yerleşirken gıda firmaları içerisinde 9’uncu oldu. Dardanel, kısa süre önce açıklanan “Türkiye’nin 500 Büyük Sanayi Kuruluşu” araştırmasında da 475’inci sırada yer almıştı.

CİRO VE KARDA TARİHİ BAŞARI 

Konuyla ilgili açıklama gerçekleştiren Dardanel İcra Kurulu Başkanı Mehmet Önen, “Şirket olarak son yıllarda önemli bir atılım içerisindeyiz. Son iki yıldır bütçelediğimiz ciro ve kar oranlarını yakaladık. Bu yıl sloganımızı ‘ton mu yesek’ olarak belirledik. Tüm çalışmalarımızı, yatırımlarımızı ve istihdamımızı bu slogan etrafında şekillendirdik. Dünyanın bu alandaki en büyük global markalarından biri olma yolunda ilerliyoruz. Dardanel olarak çok net bir hedef belirledik. Yakın dönemde dünyadaki en büyük su ürünleri üreticisinden biri olmak. Global bir Türk firması olarak, ülkemizin ton balığı ve deniz ürünlerindeki deneyimini dünyaya taşımaya, ihracat coğrafyamızın genişlemesiyle birlikte hem yurt içi hem de global pazar payımızı artırmaya kararlıyız.” dedi. (AA)