Türkiye Endüstriyel Radyant Isıtma pazarının yüzde 65’ini elinde bulunduran Çukurova Isı, oldukça geniş bir ürün yelpazesi ile hizmet veriyor.

Ürün portföyünde bulunan ve uluslararası markalar tarafından üretilen; “Borulu Radyant Isıtıcılar, Sıcak Hava Üretecileri, Seramik Plakalı Radyant Isıtıcılar, Stadyum Tribün Isıtıcıları, Elektrikli Halojen Isıtıcılar, Doğalgazlı Termo-Konvektörler, Seyyar Radyant Isıtıcılar ve Çatı Sızdırmazlık Elemanlarını yatırımcıların kullanıma sunuluyor.

Çukurova Isı, enerji verimliliği ve tasarrufunu şirket ana felsefesi olarak benimsiyor. 

İşletmelerin operasyon maliyetlerini azaltıcı optimum çözümler sunan Çukurova Isı, yüzde 100 müşteri memnuniyetini, faaliyetlerinin merkezine koyuyor. Satış öncesi ve sonrası süreçlerin tamamında müşterilerinin yanında durma prensibiyle hareket eden Çukurova Isı, ürünlerini tedarik ettiği işletmelerle uzun vadeli ve güvene dayanan ilişkiler kuruyor. Müşterilerine ve bayilerine periyodik olarak eğitimler ve seminerler düzenleyen Çukurova Isı, sektörde ki değişen trendler ve teknolojiler hakkında iş ortaklarını sürekli olarak bilgilendiriyor.

ÜRÜN KALİTESİNİ, SÜREÇ KALİTESİYLE TAMAMLIYOR

Sektörde birçok ilke imza atan firma, 2003 yılında aldığı IS0 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi Sertifikası ile sektöründe bu belgeyi almaya hak kazanan ilk firma olma özelliği taşıyor. IS0 9001 standardına göre kurulan Kalite Yönetim Sistemi sayesinde sürekli gelişim felsefesiyle müşteri odaklı ürün ve hizmetler sunuyor.

Bununla birlikte 81 ili kapsayan geniş satış ve servis ağı ile başta endüstriyel tesisler, cafe, restaurant, spor salonu, stadyum, cami ve fabrikalar olmak üzere endüstriyel ve ticari ısıtma konusunda, ücretsiz keşiften projelendirmeye, satıştan, devreye alma süreçlerine kadar komple sistem çözümü sunarak, sektörde fark yaratıyor. İşin ilk safhasından, son anına kadar müşterisinin yanında olma prensibiyle hareket eden Çukurova Isı, bilgi, birikim ve tecrübesini tedarik süreçlerinin her aşamasına yansıtıyor.

Endüstriyel ve ticari alanların ısıtılması konularında müşterilerinin ihtiyaçları ve beklentileri doğrultusunda uygun fiyat, süre ve kalitede optimum sistem çözümleri ilekoşulsuz müşteri memnuniyeti sunan Çukurova Isı, uzman bayi altyapısıyla komple sistem çözümünde işletmelerin ilk tercihi olmaya devam ediyor.

"TÜRKİYE'NİN İLK 500'İNDE BİRÇOK FİRMANIN ÇÖZÜM ORTAĞIYIZ"

Sunmuş oldukları sistem çözümleri ve Ar-Ge yatırımları ile Türkiye’de radyant ısıtma pazarında yüzde 65 pazar payına ulaştıklarını ve açık ara pazar lideri olduklarını belirten Çukurova Isı Pazarlama Müdürü Osman Ünlü, sözlerine şöyle devam etti:

“Radyant ısıtma teknolojilerimizle kurulduğumuz günden bu yana pazar liderliğimizi sürdürüyoruz. 20 bini aşkın referansımıza, projelendirmeden devreye alma sürecine kadar her aşamada başarıyla hizmet vermiş olmanın gururunu yaşıyoruz. Vestel, Arçelik, Toyota, Şişecem, Renault, Demirdöküm gibi Türkiye nin ilk 500 firması içinde ilk sıralarda yer alan birçok yerli ve yabancı büyük sanayi kuruluşunun çözüm ortağıyız. Ayrıca Starbucks, Kahve Dünyası, Cook Shop, Tavuk Dünyası, Midpoint gibi işletmelerin kurumsal tedarikçisi konumundayız. İnovasyon stratejilerimizde ve ürün çeşitliliğimizde daima pazarın ve müşterilerimizin talep ve ihtiyaçlarını göz önünde bulunduruyoruz.”

"İHRACATIMIZI, YÜZDE 30'A ÇIKARMAYI HEDEFLİYORUZ"

Sanayi 4.0’a geçiş sürecinde olan üretim teknolojileri ve yüksek mühendislik anlayışıyla pazarda fark yaratan ileri teknoloji ürünlerini, 7 bin metrekarelik üretim tesislerinde ürettiklerini ve bugün 28 ülkeye ihraç ettiklerini belirten Ünlü, Çukurova Isı’nın yurt içindeki güçlü konumunu globale de taşımayı hedeflediklerini belirtti.

Ünlü, “2021 yılı için dış pazarlardaki stratejimizi ve organizasyon yapımızı yeniden yapılandırıyoruz. Hedef ülkelerde geliştirilecek güçlü iş birlikleri ile ihracatımızın ciromuzdaki payını yüzde 30 seviyelerine çıkarmayı hedefliyoruz” dedi.

Ünlü, kendilerini 30 yılın sonunda pazar lideri yapan ve aynı zamanda gelecek çeyrek asırda da sürdürebilir bir büyüme anlayışının prensiplerini oluşturacak yaklaşımları şöyle açıkladı: 

“Dünyadaki en son teknolojik gelişmeleri sürekli takip etmek ve bunları müşterilerinin kullanımına sunmak. İleri teknoloji ürünlerdeki başarıyı, şirket iç süreçleri ve sunulan hizmetlerle tamamlamak. İşin her aşamasında müşterilerinin yanında durarak, çözüm odaklı bir satış ve satış sonrası hizmetler stratejisi benimsemek. Ürün ve hizmetlerde ki kalitenin artışını hiç bitmeyecek daimi bir süreç olarak görmek.”