CİROSUNU YILBAŞINDA YÜZDE 69 BÜYÜTTÜ

Yılbaşı kampanya döneminde bir önceki yılın kampanya dönemine oranla yüzde 69 ciro artışı yakalayan MediaMarkt Türkiye, online mağazasında da yüzde 600 büyüdü.

CİROSUNU YILBAŞINDA YÜZDE 69 BÜYÜTTÜ
Enerji Zirvesi

MediaMarkt Türkiye, yılbaşı kampanya döneminde bir önceki yılın kampanya dönemine oranla yüzde 69 ciro artışı sağladı. Online mağazasını yüzde 600 büyüten MediaMarkt Türkiye, en çok alışveriş yapan iller listesini de açıkladı. Bu listeye göre İstanbul, Ankara ve İzmir gibi mega kentlerin dışında Bursa, Adana Antalya veya Konya gibi büyükşehirler üst sıralarda kendine yer buldu. Açıklanan liste Diyarbakır, Gaziantep ve Kayseri ile devam etti.

12 MİLYON ZİYARETÇİ AĞIRLADILAR

Yılbaşı kampanya döneminde mediamarkt.com.tr,  12 milyon ziyaretçiyi ağırladı. mediamarkt.com.tr’den elde edilen verilere göre en çok alışveriş yapan yaş grubunun 25 ile 34 yaş aralığındaki bireyler olduğu görüldü. En çok alışverişi 25 ila 34 yaş aralığındakiler yaptı
Yılbaşı kampanyası boyunca 378 üründe indirim gerçekleştiren MediaMarkt’te en çok satın alınılan ürün kategorisinin ise akıllı telefon olduğu gözlemlendi. (AA)
 

YORUM EKLE

Proses Zirvesi

Endüstri 40 Zirvesi

Dergiler

ST Endüstri Radyo Canlı Yayını