İSTANBUL (AA) -  Arçelik Türkiye Genel Müdürü olan Can Dinçer, "Evlere kapandığımız pandemi döneminde artan hijyen ihtiyacı çamaşır kurutma makinesi satışlarını tetikledi. Uzaktan eğitim ve evde kalınan sürede iyi vakit geçirme ihtiyacı bilgisayar ve televizyon satışları üzerinde pozitif etki yarattı. Evde geçirilen süreye paralel, küçük ev aleti satışları ivme kazandı." şeklinde konuştu.

Dinçer basın mensuplarına Arçelik'in pandemi döneminde yaşadığı seferberliğe ve bu dönemde satışlarda görülen artışa ilişkin açıklamalar yaptı.

Kovid-19 pandemisinin tüketici davranışlarını önemli ölçüde etkilediğini belirten Dinçer, sağlık her şeyden önemli olduğunun bir defa daha dtecrübe ettiğini belirtti.

Arçelik bayileri, servisleri ve müşterileriyle birlikte büyük bir aile olduğunu dile getiren Dinçer, "Önceliğimiz her zaman ailemiz olmuştur. Bu dönemde de bu prensiple çalışmalarımızı sürdürdük. Sokağa çıkma yasaklarının olduğu günler haricinde mağazalarımızın neredeyse tamamı bu süreçte aktif olarak çalıştı. Çalışma sürelerinde ve personel yoğunluklarında gerekli önemler uygulandı. Yetkili servislerimiz kesintisiz olarak hizmete devam etti, 65 yaş ve üstü vatandaşlarımızın market alışverişini dahi yaparak milletimizin emrine amade oldu." şeklinde konuştu.

Bu süreçte tüm mağaza ve servislerin düzenli olarak dezenfekte edildiğini aktaran Dinçer, tüm çalışan personelin gerekli önlemleri alarak müşterilere hizmet sürdürdüğüne dikkat çekti..

48 saat içerisinde teslim garantisi

Dinçer, mağazaları açık da olsa yürüttükleri iletişim çalışmalarıyla müşterileri evden çıkmadan alışveriş yapabilecekleri online satış kanallarına yönlendirdiklerini dile getirdi.

Tüketicilerin bu dönemde en fazla ihtiyaç duyabilecekleri ürünleri ön plana çıkardıklarını belirten Dinçer, şöyle devam etti:

"Ürünlerimiz sağlık ve hijyen ile doğrudan ilişkili olan temel ürünler. Bu nedenle bu hassas dönemde sunacağımız ürün ve hizmet anlayışı oldukça kritikti. Hijyen, evde kalma ve bağışıklığı destekleyen yeni ürün gamımızla da müşterilerin ihtiyaçlarına cevap vermeye çalıştık.

'İster ara ister tıkla' iletişimimizle dijital müşterilerimizi web'den, geleneksel müşterilerimizi ise çağrı
merkezimizden satışa yönlendirdik. Web satışlarımızı bayilerimiz aracılığıyla ve doğrudan merkez depolarımızdan karşılayarak 48 saat içerisinde teslim sözü verdik. Tüm satış kanalları ve Türkiye’nin her yerine kesintisiz hizmet anlayışımızı bu süreçte de sürdürerek milletimizin yanında olduk."