banner1065
x

ÇAĞRI MERKEZLERİ İÇİN İŞ BİRLİĞİNE GİTTİLER

Pandemi sürecinde uzaktan çalışan çağrı merkezi şirketlerinin verimini artırmak adına yeni bir iş birliği kararı alan Onicorn, WorkGenda ile çağrı merkezi pazarının verimliliğini artıracak dijital çözümler geliştirecek.

ÇAĞRI MERKEZLERİ İÇİN İŞ BİRLİĞİNE GİTTİLER
EndüstrideAra - Haber Detay

Türk çağrı merkezi pazarında verimliliği artırmak için harekete geçen yerli teknoloji çözüm sağlayıcısı Onicorn, yeni nesil bir SaaS “İş Gücü Yönetim” çözümü olan WorkGenda ile iş birliği başlattığını açıkladı. WorkGenda ile yapılan iş birliği, gelişmiş algoritmalar ve gömülü yapay zeka teknolojisini kullanarak çağrı merkezi şirketlerinin iş gücü yönetim süreçlerinin optimize ve otomatize edilmesine olanak tanıyor.

DİJİTAL ÇÖZÜMLER SUNUCAKLAR

Yapılan ortaklıkla ilgili açıklamalarda bulunan Onicorn CEO’su Gökhan Akar, WorkGenda ile kurdukları ortaklığın AI tabanlı hizmetlerle iş gücü yönetimi, operasyonel sürelerde öngörü ve kapasite yönetimi için en iyi iş çözümünü sunmalarını sağlayacağını söyledi. WorkGenda'nın AI tabanlı iş gücü yönetiminin işi anlayışı, tahmin uzmanlığı ve güçlü mühendislik yaklaşımı, mevcut ve potansiyel müşteriler için çok daha fazla iş etkisi yaratmalarını sağlayacağını belirten Akar, Türkiye'deki çağrı merkezi şirketlerinin başarısı için yeni normal iş ortamlarında yüksek performanslı dijital çözümler sunacaklarını ifade etti.

Onicorn ile ortaklık yapmaktan heyecan duyduklarını söyleyen Power2Media'nın CEO'su Costi Manda ise, Onicorn'un yerel pazardaki özel ihtiyaçlara ilişkin uzmanlığını ve bilgisini, WorkGenda'nın yerel çalışma kurallarına ve koşullarına hitap eden gelişmiş işlevsellik ve yetenekleriyle birleştirerek Türkiye'deki her çağrı merkezi şirketine operasyonel mükemmellik getirmenin doğru yolu olduğuna inandığını aktardı.

YORUM EKLE

Enerji Zirvesi

Endüstri 40 Zirvesi

Dergiler