2020 yılı sonuçlarını Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) açıklayan Bizim Toptan Satış Mağazaları, müşteri sayısını 2,2 milyona ulaştırırken, satış gelirlerini 5,4 milyar TL’ye, net kârını da 38,2 milyon TL’ye yükseltti. Bizim Toptan, geçen yıl özel markalı ürünler kategorisinde 64 yeni ürünü ilk kez piyasaya sürdü. 318 özel markalı olmak üzere yaklaşık 8 bin üründen oluşan portföyü ve 2 bin 500 kişiyi aşan kadrosuyla yurt genelinde hizmetlerine devam eden Bizim Toptan, 2019 Sürdürülebilirlik Raporu’yla Borsa İstanbul’un (BIST) Sürdürülebilirlik Endeksi’ne girmeye hak kazandı.

DİJİTAL SATIŞ PLATFORMU YENİLENECEK 

2020 yılı mali sonuçlarını değerlendiren Bizim Toptan CEO’su Hüseyin Balcı, çok-kanallı satış modeli, geniş müşteri yelpazesi, dijitalleşme yatırımlarının sağladığı avantaj ve güçlü CRM altyapısıyla satış gelirlerini 5,4 milyar TL’ye, müşteri sayısını ise 2,2 milyona yükseltmeyi başardıklarını söyledi. Dijital satış platformunu yenileyerek özellikle ticari müşteriler için özelleştirilebilen, müşterisini tanıyan ve buna göre fırsatlar sunan bir dijital platform haline getirdiklerine dikkat çeken Balcı, Bizim Toptan’ı ilerleyen dönemde de kişiselleşmiş bir dijital satış operasyonu olarak konumlandırmayı hedeflediklerini belirtti.