Organize toptan market Bizim Toptan, 2021’in ilk üç ayında da büyümesini devam ettirerek, mağaza sayısını 174’e yükseltti.
Bizim Toptan Market'ten yapılan açıklamaya göre, Güçlü CRM altyapısı ve kullandığı yapay zekâ teknolojileriyle hizmet kalitesini artırmayı sürdüren Bizim Toptan, 2021 yılının ilk üç ayında satış gelirlerini geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 22,8 oranında artırarak 1,4 milyar TL’ye yükseltti.
Bizim Toptan’ın finansal sonuçlarına olumlu katkısı olan satış kanallarından biri de mahalle esnafıyla iş ortaklığı modeli olan Seç Market oldu.  Bizim Toptan, ürün tedariki sağladığı Seç Market sayısını 80 ilde 1.409 mağazaya ulaştırdı.

SEÇ MARKET BAYİ AĞI GÜÇLENDİ

Başarıyı sadece aldıkları finansal sonuçlarla değerlendirmediklerini belirten Bizim Toptan Üst Yöneticisi (CEO) Hüseyin Balcı, salgın önlemleri başladığından bu yana müşterin yanında olma vizyonuyla onların ihtiyaçlarını anlayıp, hızla yanıt vermek konusunda kendilerini daha da geliştirdiklerini ifade etti. Bu süreçte yapay zekâ teknolojilerinden yararlanarak müşterilerine kişiselleştirilmiş çözümler sunduklarına dikkat çeken Balcı, çok kanallı iş modelini geliştirdiklerini, esnafın yanında olarak Seç Market bayi ağını güçlendirdiklerini söyledi. Balcı, fiyatlarıyla ve kişiselleştirilmiş çözümleriyle müşterilerinin ve ticaretin yanında olmaya, Türkiye ekonomisine destek vermeye devam edeceklerini de sözlerine ekledi.