Bizim Toptan, 2022 yılının ilk çeyrek sonuçlarını Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) açıkladı. Şirketten gelen açıklama kapsamında Bizim Toptan firmasının 2022 yılının ilk çeyreğinde elde edilen ciro bir önceki senenin aynı dönemine göre yüzde 62,3 oranında arttı ve 2,3 milyar TL’ye yükseldi. 

MAĞAZA SAYISI 1864 OLDU  

Bizim Toptan’ın müşterilerinin ihtiyacını her kanaldan karşılayabilme kabiliyetiyle yılın ilk çeyreğinde özellikle otel, restoran, kafe, akaryakıt istasyonu gibi kurumsal müşterilere hizmet verdiği Ev Dışı Tüketim (EDT) alanındaki büyümesi finansal sonuçlara olumlu katkı sağladı. Bizim Toptan’ın satın alma iş ortaklığı modeli olan Seç Market de 2022’nin ilk üç ayında iş ortaklarının sayısını artırmayı sürdürerek büyümede etkili oldu. Esnafa güç katan iş ortaklığı modeli olan Seç Market’in mağaza sayısı yılın ilk üç ayının sonunda 1864’e ulaştı.

ULUSLARARASI YAPAY ZEKA ZİRVESİ İÇİN GERİ SAYIM BAŞLADI ULUSLARARASI YAPAY ZEKA ZİRVESİ İÇİN GERİ SAYIM BAŞLADI

"DİJİTALLEŞME YÖNELİK PROJELERİMİZ ARTACAK"

Konuyla ilgili açıklama yapan Bizim Toptan Genel Müdürü Hüseyin Balcı, “Çok kanallı satış modeli, geniş müşteri yelpazesi, dijitalleşme yatırımlarının sağladığı avantaj ve güçlü CRM altyapısı sayesinde 2022 yılının ilk çeyreğinde satış gelirlerimizi artırdık. Buna bağlı olarak hem müşteri sayımız yükseldi hem de karlılığımız arttı. SAP altyapısına geçiş projemiz ile ilerleyen dönemlerde dijital altyapımız daha da güçlenecek. Dijitalleşmeye yönelik projelerimiz artacak. Yapay zekâ destekli modellerimiz sayesinde tüketicilere sunduğumuz özelleştirilmiş kampanyaları çeşitlendireceğiz. Bu çalışmalarımız özellikle kurumsal müşterilerimize hizmet verdiğimiz EDT tarafındaki büyümemize de katkı sağlıyor. Bununla birlikte Seç Market modelimizle hem iş birliği içinde olduğumuz esnafımıza kazandırıyor hem de aramıza yeni katılan iş ortaklarımızla daha güçlü bir ekosistem oluşturarak gelirlerimizi artırıyoruz. 2022’de dijitalleşme projelerimizi artırmayı ve güçlü performans göstermeyi sürdüreceğiz.” (AA)